Anni Penttilä on samalla vuorella missä menehtyi juuri Hilaree Nelson
Toivottavasti Annilla on kaikki hyvin siellä! On tuo kyllä hurja laji..
Kommentit (22)
Mietin aina kun luen näistä tällaisten lajien parissa kuolleista, että yhden asian tiedän ainakin 100% varmuudella. Minä en ikinä tule kuolemaan tuollaisissa kamalissa onnettomuuksissa, koska EN IKINÄ lähtisi pelleilemään tuollekaan vuorelle, tai millekään muullekaan vuorelle. Myös muut vastaavat turhat riskinotot, kuten vaikka joku luolasukellus on harrastuksena täysin käsittämätön.
Kävisi sääliksi, ellei tietäisi, että kukaan ei vaatinut mennä kiipeilemään.
Sen harrastuksen voi lopettaa nyt tai kuolla vuorella jos ei lopeta, ihan sama, joku sinne aina menee ilmeisesti. Joku voi kaatua ja kuolla vaikka kylppärissä, mutta ehdoin tahdoin vaarallisille vuorille ei kannata mennä.
^Te ette siis ilmeisesti aja autoa tai ole koskaan kenenkään kyydissä? Ette ui luonnonvesissä jne. Noissa voi myös kuolla
Kyseisellä menehtyneellä naisella oli 2 poikaa. Nyt ne lapset jäivät ilman äitiä :(
Olen tavannut tuon hilareen. Nuorena kerran Israelissa. Oli tosi kaunis, joskus häntä muistelin kun luin vuorista. Tapasimme travellerien bileissä beer-shevan kaupungissa ja olimme samassa majoitustilassa sen jälkeen noin viikon keväisessä Israelissa.
Mistä näkee, että Anni on juuri tuolla? Hänen blogissaan ei ole ainakaan vielä kerrottu.
Instagramista näkee, siellä Anni kertoo hieman enemmän
Vierailija kirjoitti:
Mietin aina kun luen näistä tällaisten lajien parissa kuolleista, että yhden asian tiedän ainakin 100% varmuudella. Minä en ikinä tule kuolemaan tuollaisissa kamalissa onnettomuuksissa, koska EN IKINÄ lähtisi pelleilemään tuollekaan vuorelle, tai millekään muullekaan vuorelle. Myös muut vastaavat turhat riskinotot, kuten vaikka joku luolasukellus on harrastuksena täysin käsittämätön.
Et myöskään ikinä ole auton kyydissä tai käy suihkussa. Niissä tapahtuu myös aivan jatkuvasti kuolemaan johtavia kamalia onnettomuuksia. Ja jos asiaa katsoo yhtään isommasta mittakaavasta, niin kummatkin ovat täysin turhia riskejä.
Onko Anni edelleen vuorella vai tullut pois? Eikö tuolla ollut perusleirissäkin lumivyöry?
Manaslu -vuorella Nepalissa