Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun on täysin hukassa eikä tiedä mitä tehdä?

Vierailija
29.09.2022 |

En ole mikään nuori enää ja oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässäni olen aivan pihalla enkä tiedä, mitä tekisin. Elämä on aivan hirveää suorittamista ja jokapäiväistä kamppailua ja kaiken keskellä ahdistaa enkä saa iloa oikein mistään. Tämä on ihan uusi tilanne.

Työpaikka on ihan hirveän kuormittava ja samaan aikaan etsin uutta osa-aikaista työtä, jotta saisin edes vähän tolkkua tähän arkeen. Ravaan työhaastatteluissa (jo 7 haastattelua, ei yhtään uutta työpaikkaa), raapustan hakemuksia monta kertaa viikossa. Teen töitä 40 tuntia. Lapsi meni päiväkotiin ja sen jälkeen aamut ovat olleet hankalia, jatkuva kiire jonnekin ja muutenkin lapsi oireilee päiväkodista. Mulla on morkkis siitä ja samaan aikaan ahdistaa oma työ ihan hirveästi. Arki on kamalaa. Nukun huonosti.

Päivät menee ihan sumussa kun yritän tehdä työni kunnolla mutta samalla olen valmis lähtemään pois ihan milloin vain jos uuden työn saan. Se kuluttaa, kun ei ole sitoutunut mihinkään mutta minun on pakko päästä pois nykyisestä työstä.

Mitä ihmettä teen? Tuntuu välillä, etten saa henkeä ja elämä on pelkkää kiirettä ja tuskaa. Auto hajosi, appiukko on sairaalassa, oma terveys reistailee, miehellä töissä yt:t. Koko ajan tulee vastoinkäymisiä enkä oikeasti joskus jaksa jotain pientä arjen epäonnistumista, kun on jo liikaa kaikkea. Tänäänkin kastuin sateessa ihan täysin kun sateenvarjo hajosi, itkuhan siitä tuli.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän