Tällaista toimintaa tuet kun otat rescue-koiran
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/46ec13aa-4c11-4bbd-9239-065a08a85cc6
Aivan järkyttävää toimintaa. Toi on ihan kylmää bisnestä, ei juuri eroa pentutehtailusta.
Kommentit (4)
Tuossa on kyseessä ulkomailta tuodut rescue-koirat. Itse olen adoptoinut omani Suomesta, kyseessä suloinen koira joka oli huostaanotettu eläinrääkkääjältä. Suomessa on paljon koiria, jotka tulevat huonoilta omistajilta ja kaipaavat onnellista loppuelämää. Älä mustamaalaa kaikkea rescue-toimintaa yhden tapauksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on kyseessä ulkomailta tuodut rescue-koirat. Itse olen adoptoinut omani Suomesta, kyseessä suloinen koira joka oli huostaanotettu eläinrääkkääjältä. Suomessa on paljon koiria, jotka tulevat huonoilta omistajilta ja kaipaavat onnellista loppuelämää. Älä mustamaalaa kaikkea rescue-toimintaa yhden tapauksen perusteella.
Siitähän tässä ei ole kyse, eikä käsittääkseni aloittaja puhunut Suomen sisäisistä koirista. Mutta rescue on minulle =ulkomailta tuotu koira. Enkä oikeasti ymmärrä tuota bisnestä, Suomessa on takuulla tälläkin hetkellä koiria etsimässä uutta kotia, mutta kun eivät löydä vaan ulkomailta asti pitää tuoda. Yks tuttu etsi koiralleen kaveria, kun toinen kuoli, hänelle tarjottiin nuoria koiria Suomesta ja ihan Suomessa syntyneitä, ei kelvannut kun piti ottaa Venäjältä joku katukoira, nyt on tulossa taas yks koira puolasta tällä kertaa, eikä koiran historiasta kukaan tiedä mitään
Suomessa on huutavan paljon vihaisia incelnaisia ilman seksiä, ja nämä koirat ovat heille hyvin tärkeitä.
Up