Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vertasi seksiämme kuin olisi syönyt täydellistä ruokaa, mutta kylmänä

Vierailija
28.09.2022 |

Ja tämä kuvasi siis seksiä niin että muuten täydellistä, mutta haju seksin aikana oli se miksi kutsui sitä kuin kylmäksi ruoaksi. Minulla on tulossa menkat ja hyvin usein silloin haju voimakkaampaa :( Tuntui pahalta mitä mies sanoi vaikkakin painotti että läppää. Tiedän mieheni ja tiedän että oli läppää, mutta samalla totta. Minsi pitää heti ihanan seksin jälkeen mainita tuosta? Pilasi tunnelman täysin..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä mieslapsi.

Vierailija
2/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies sanoi että takaapäin hommaillessa näkee mun peppureiän. Joo, niin varmaan näkee mutta osoitti täydellistä tilannetajuttomuutta. Meni halut aika pitkäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä tuolllaiselle tomppelille!

Vierailija
4/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tylsä vertaus. Olisi mieluummin sanonut seksin olevan kuin durion nauttiminen.

Vierailija
5/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksin aikana haisee, kusi, paska tai hiki, eli on ollut peseytymättä jonkin aikaan, niin se on oksettavaa. Mutta naiset juuri ennen, jälkeen tai menkkojen aikana tuoksuvat sängyssä kiihottavalta. Te tiedätte sen ns. "seksin hajun" joka tulee joskus. Se tulee vain jos ollaan erittäin kiihottuneita, ja miehenä rakastan sitä hajua! Tyhmä mies..

Vierailija
7/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Muuten kuulet koko ikäsi törkeröjä lauseita jotka loukkaavat. Eikö mies voisi pysyä kaukana, jos on vuodot.

Vierailija
8/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes on kallu

Vierailija
9/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa itseään vähä-älyisempää miestä.

Vierailija
10/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies. Lapsimies.

Vierailija
11/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puikottaako mies myös per sereikääsi?

Vierailija
12/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ristiin Urpåille. Pistä se myös pihalle. Asuntohan on sun. Muuttakoon mammaansa haistelemaan.

Vierailija
13/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti mies. Mun eksä oli samanlainen. Kaikki tavallisetkin seksihajut olivat hänestä ällöjä. Pussaaminenkin ällöä. Sanoi myös ettei ikinä aio tulla synnärille kanssani koska se haju vasta siellä varmaan onkin ällö Tuollainen mieslapsi ei pimppiä ansaitsekaan!

Vierailija
14/21 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on surkeat läpät miehelläs.

Vierailija
15/21 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin täydellistä ruokaa, mutta kylmänä tarjoiltuna on sattunut minulle muutaman kerran. Kyse on ollut siitä, että nainen on ollut jumalaisen kaunis, seksikkään näköinen ja kaikin puolin taitava seksissä. Mutta samaan aikaan on tullut fiilis kuin olisi rakastellut robotin kanssa joka vain suoritti täydellisesti. 

Vierailija
16/21 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, todellakin!

ihminen.

Miksi söisit Vain ja aina, PIKA.. "ruokaa".. kun.

VOISIT Syödä! Myös oikean, hyvän aterian:

pihviä kera muut herkut?

Totta. ehkä 'kandee vaihtaa sitä sun (seksi-) ruokavaliota', useammin!

Vierailija
17/21 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita 22:nen miehesi niskan taakse ja pyydä heittämään läppä vielä kerran.

Eiköhän läpät lopu?

Vierailija
18/21 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on halut taas pienestä kiinni.

Pistä mies pihalle, niin senkin elämänlaatu kohoaa.

Vierailija
19/21 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä kuvailisit seksiä ne? Voitko olla varma että miehesi ei loukkaantuisi sinun vertauskuvastasi?

Vierailija
20/21 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin täydellistä ruokaa, mutta kylmänä tarjoiltuna on sattunut minulle muutaman kerran. Kyse on ollut siitä, että nainen on ollut jumalaisen kaunis, seksikkään näköinen ja kaikin puolin taitava seksissä. Mutta samaan aikaan on tullut fiilis kuin olisi rakastellut robotin kanssa joka vain suoritti täydellisesti. 

Entäs jos vika olikin siinä, ettet saanut naista syttymään. Kaunis ulkonäkö ei muutenkaan tee hyvää seksiä. Jos tunne ei ole mukana seksin on kuin kalpea aavistus oikeasta seksistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän