Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko power metal nykyisin eläkeläisten lempimusiikkia? Kuten humppa 80-luvulla?

Vierailija
28.09.2022 |

Miksi sitten terveyskeskusten odotustiloissa soi aina joku humppakanava, vaikka nykyiset vanhukset kuuntelee lähinnä power metallia?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida olla eläkeläisten vaan ehkä 50-60 -vuotiaiden lemppari tuo power metal.

Vierailija
2/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Karjalasta minä Thorin vasaran löysin, Ukkonen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiä on monen ikäisiä.

Vierailija
4/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä ja kuuntelen 60-luvun lopun ja 70-luvun alun musiikkia, sitä parasta, jonka jälkeen on tullut hyvin vähän kuunneltavaa.

Vierailija
5/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän pitkään kestää, että vanhusten hoitoloissa loppuu se Suomi-filmien ja Annikki Tähden pakkosyöttö. Nykyisin myöhäiskeski-ikäiset kuuntelee ihan muuta musiikkia. Kyllä itseänikin ärsyttää, jos sama humppa soi vielä kun itse joudun käyttämään sote-palveluita.

Vierailija
6/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taida olla eläkeläisten vaan ehkä 50-60 -vuotiaiden lemppari tuo power metal.

Kymmenen vuoden päästä pitäisi sitten sairaaloissa soida Wings of Darkness röntgenin aulassa.

Vierailija
7/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heavy voisi olla nykyisten eläkeläisten musiikkia. Rap keski-ikäisten. Tämä on luonnollista. Ihmiset pitävät siitä musiikista, mikä oli suosittua aikana, kun seksuaalisuus on aktiivisimmillaan.

Vierailija
8/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heavy voisi olla nykyisten eläkeläisten musiikkia. Rap keski-ikäisten. Tämä on luonnollista. Ihmiset pitävät siitä musiikista, mikä oli suosittua aikana, kun seksuaalisuus on aktiivisimmillaan.

Tai ylipäätään silloin, kun olivat nuoria. Itse olen kohta 50-vuotias, ja omassa ikäryhmässäni ainakaan ei mitään iskelmäihmisiä ole. 80- ja 90-luvun heavy voisi hyvinkin olla suosituin musiikkigenre omassa ikäluokassani.

Jotenkin laitoselokaan ei tuntuisi niin kamalalta ajatukselta, jos siihen ei liittyisi automaattisesti ajatus, että joutuu sitten kuuntelemaan päivät pitkät jotain Iskelmä Radiota.

Vierailija
9/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi terveyskeskuksissa työtahtikin vähän parantua, kun taustalla soisi vaikka ACDC kaiken päivää. Ei ihme, että ajat on aina myöhässä eikä kukaan muista soitella takaisin, kun keskusradio soittaa Hopeista kuuta ja Satumaata. Nukahtaa siinä asiakkaatkin.

Vierailija
10/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän pitkään kestää, että vanhusten hoitoloissa loppuu se Suomi-filmien ja Annikki Tähden pakkosyöttö. Nykyisin myöhäiskeski-ikäiset kuuntelee ihan muuta musiikkia. Kyllä itseänikin ärsyttää, jos sama humppa soi vielä kun itse joudun käyttämään sote-palveluita.

Noita katsoo tämänhetken vanhukset, 30-50-luvuilla syntyneet jotka on olleet lapsia noiden kulta-aikana. Kun he loppuvat, loppuvat noiden lähetykset.

Vierailija
11/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita katsoo tämänhetken vanhukset, 30-50-luvuilla syntyneet jotka on olleet lapsia noiden kulta-aikana. Kun he loppuvat, loppuvat noiden lähetykset.

Jos on syntynyt 40-luvulla, niin eiköhän se oma lempimusiikki ole 60-luvulta, eikä siis enää mitään sota-ajan jätkänhumppaa. Itse olen syntynyt 70-luvulla, ja tosiaan 90-luvun metallia olisi kiva kuunnella, jos saisi itse valita. Kumma, että ylekin jatkuvasti näyttää noita ikivanhoja elokuvia, joita ei varmasti kukaan katso.

Vierailija
12/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on syntynyt 40-luvulla, niin eiköhän se oma lempimusiikki ole 60-luvulta, eikä siis enää mitään sota-ajan jätkänhumppaa. Itse olen syntynyt 70-luvulla, ja tosiaan 90-luvun metallia olisi kiva kuunnella, jos saisi itse valita. Kumma, että ylekin jatkuvasti näyttää noita ikivanhoja elokuvia, joita ei varmasti kukaan katso.

Kyllä, siksi radiossa soi paljon myös 60-luvun musiikkia yhä. Mutta myös niitä lapsuudenjuttuja tykkää katsoa vanhana, siksi noita elokuvia tulee.

Vierailija
13/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen katsonut Suomi-filmejä koko ikäni, en tarinoiden vaan kaiken muun, esim. rakennusten, sisustusten, vaatetusten ym. takia. Olen nyt 62-v., mutta ihan nuoresta asti olen tykännyt katsoa vanhoja kotimaisia elokuvia. Humppaa ja iskelmää en kuuntele. Muuten musiikkimaku on laaja, mutta iskelmä ei uppoa. 

Vierailija
14/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, siksi radiossa soi paljon myös 60-luvun musiikkia yhä. Mutta myös niitä lapsuudenjuttuja tykkää katsoa vanhana, siksi noita elokuvia tulee.

Kumma kun minun lapsuuden elokuvia ei tule ikinä. Olisi kiva nähdä esim. Chitty chitty bang bang telkkarista, kun ei sitä mistään suoratoistopalveluistakaan löydä.

t. 70-luvun lapsi

Vierailija
15/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko tehdä oma raskaamman musiikin hoitotahto, vaikka epäilen että valvooko sen toteutumista kukaan. Ei jumankauta jos joudun kuuntelemaan jotain Novan ongelmajätettä.

Vierailija
16/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen erittäin raskasta musiikkia ja vanhat suomifilmit ovat ihania! Mikä elokuvapoliisi sinä olet...

Vierailija
17/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyeläkeläiset kuuntelevat ja tykkäävät myös metallimusiikista. Käydään myös festareilla.

Itse kuuntelen lenkillä Nostalgiaa, Radio rockia, Kasaria jne... En juuri koskaan iskelmää tms.

T. N76v

Vierailija
18/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin power metallin tekijät on jo enimmäkseen vanhusosastoa tai edesmenneitä.

19/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen soittanut tehostetun hoidon asumisyksikössä jo seitsemän vuotta sitten asukkaiden levyraadissa toivomuksesta mm. Mick Jaggeria, eli pelkosi on varmaan turha. Taisi olla pari suomi-Punk toivettakin jo silloin.

Vierailija
20/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani eläkeläiset jo kuoleet ! Ei ole yhtään eläkeläis ystävää .Joten en tiedä eläkeläisten musiikki makua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä