Päänsärkyä!!!
Minulla on nyt raskauden alusta asti särkenyt melkein jatkuvasti päätä ja kovaa. Pari päivää voi olla et ei särje ja sit taas särkee putkeen 2-4pv milloin kovemmin ja sit taas heikommin. Lääkäriltä sain luvan ottaa burana 800 tarvittaes, mut kun se auttaa sen pari tuntia. Olisi kiva tietää onko muillakin samaa ongelmaa ja miten olette sen kanssa jaksanut ja miten työt? Itsellä vasta viikko 17 ja on nyt jo vaikeeta olla säryn kans töis ja vielä kun työnantaja ei ollut muutenkaan kauhean riemuissa koko raskaudesta.
Kommentit (2)
Eli mulla oli alkuraskaudessa kanssa tosi kovia päänsärkyjä, aloinkin jo epäillä että oliko tullut migreeni (ei ole ennen ollut) kun alkoi olemaan jo pieniä näköhäiriöitäkin. Neuvolassa kehoitettiin juomaan paljon, voi kuulemma johtua nestevajauksesta joka raskaudessa yleistä. Nyt sitten juon vettä litratolkulla, eikä ole ollut pää enää pipi (nyt koputan puuta!!). Voi kuulemma johtua myös istukkahormoneista. Koitappa jaksaa pääsi kanssa ja toivotaan että särky helppaisi sinullakin :)
Itse oon kärsinyt aika sujuvasti migreenistä. Alkuraskaus meni ilman, mutta tällä hetkellä vaivaa usein. Paramaxia oon ottanut ja neuvolassa määrättiin panacodia jos tarve. Särky saatttaa jatkua kolme päivääkin putkeen. Itse oon sl huoon olon vuoksi niin saa pääkin huilia.
suffels 16+2