Olen bipo. Itsemurhaa mietin, se ratkaisisi kaikki vaikeudet. Väsynyt elämääni.
Tuntuu rauhoittavalta että oma elämä käsissä ja voin päättää päiväni jolloin kaikki vaikeudet ja vastoinkäymiset päättyvät lopullisesti. Tarpeeksi saanut nähdä tätä.
Kommentit (32)
Ratkaisisihan se ongelmat. Vähän niin kuin pikavippi. Mutta siihen syynsä miksi vain idiootit ottaa pikavippejä.
Kyllä asiat vielä järjestyy. Nyt voi tuntua toivottomalta, mutta ei se jatku loputtomiin.
Älä luovuta, mulla oli joskus tollanen olo, mutta nykyään elämä on hyvää. Rukoile Jeesusta, Hän auttaa. Kokeile, mitä voisit siinä menettää
Vierailija kirjoitti:
Älä luovuta, mulla oli joskus tollanen olo, mutta nykyään elämä on hyvää. Rukoile Jeesusta, Hän auttaa. Kokeile, mitä voisit siinä menettää
En lähtisi sekoittamaan mitään uskontoa tähän. Bipo ja taipumus psykoosiin ei sovi kovin hyvin yhteen uskontojen kanssa.
Ap:n kannattaa pysytellä tiukasti reaalimaailmassa, tehdä jotain itselle mukavaa ja sitä, mistä itse nauttii. Vaikkapa ruskaretki luontoon tms. Valoa elämään.
Mulla on myös kaksisuuntainen. Olen ihan pian lähdössä espanjaan autolla kahden koiran kanssa. Lähdetkö kyytiin?
Minusta taas on rauhoittavaa ajatella, että kaikki on Jumalan käsissä ja että niin kauan kuin elämäni täällä maailmassa jatkuu, sillä on vaikeuksineen ja kärsimyksineen kaikkineen joku tarkoitus, vaikken tietäisi mikä se on.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös kaksisuuntainen. Olen ihan pian lähdössä espanjaan autolla kahden koiran kanssa. Lähdetkö kyytiin?
Mäki haluan kyytiin🙂
Muista että aina tulee myös niitä parempia hetkiä elämässä.
Lääkityksellä tauti hallintaan. Jos ei onnistu niin junan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi sekoittamaan mitään uskontoa tähän. Bipo ja taipumus psykoosiin ei sovi kovin hyvin yhteen uskontojen kanssa.
Ap:n kannattaa pysytellä tiukasti reaalimaailmassa, tehdä jotain itselle mukavaa ja sitä, mistä itse nauttii. Vaikkapa ruskaretki luontoon tms. Valoa elämään.
Mutta onhan bipolaarihäiriötä sairastava muutakin, ei kaikki palaudu siihen sairauteen.
Olen kyllä samaa mieltä siinä, että reaalimaailmassa ja jalat maassa kannattaa pysytellä varsinkin, jos on mt-ongelmia, mutta muutenkin. Kristillinen usko ei edellytä esim. joitain erikoisia kokemuksia tai niiden hakemista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Minusta taas on rauhoittavaa ajatella, että kaikki on Jumalan käsissä ja että niin kauan kuin elämäni täällä maailmassa jatkuu, sillä on vaikeuksineen ja kärsimyksineen kaikkineen joku tarkoitus, vaikken tietäisi mikä se on.
Mistä teitä sikiää ? Entinen työkaveri kuoli viime talvena, oli siis hihhuli ja ei edes lääkäriin mennyt vatsakipujen takia, vatsasyöpä mutta tämä vain rukoili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki haluan kyytiin🙂
Ei kun vaan. Sohvapenkki on myös edessä.
Älä tee itsellesi mitään pahaa. Olet äärettömän arvokas.
Sinä selviät tästä kyllä.
Mulla on pari todella hyvää ystävää, kummatkin on bipo. Äärettömän rakkaita kummatkin! Älä tee itsemurhaa. Oma lapseni teki sen ja jätti jälkeensä niin monta surevaa. Näe itsesi lähimmäistesi silmin. Olet heille rakas juuri sellaisena kuin olet!
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Mistä teitä sikiää ? Entinen työkaveri kuoli viime talvena, oli siis hihhuli ja ei edes lääkäriin mennyt vatsakipujen takia, vatsasyöpä mutta tämä vain rukoili.
Win-Win tilanne sillä. Pääsi parasiitti saarelle kun rukoili eikä tarvi olla elävien kirjoissa.