Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirtazapin ja pahoinvointi

Vierailija
27.09.2022 |

Voiko nukahtamiseen satunnaisesti käytettävästä 1/4 pilleristä (15mg} tosiaan tulla päivän - kahden päänsärky ja sähköiskumaisia puutumiskohtauksia jalkoihin. Välillä tuntuu että pumppulaaki tulee ja vatsa on varsin sekaisin.
.
Millä te huonouniset ihmiset oikein nukutte?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan olet käyttänyt lääkettä? Jos muutaman päivää niin varmaan voi. Itse menetin rakon normaalin toiminnan Mirtazapinin käytön vuoksi. Olisinpa tiennyt tämänkin.

Luulin että olen ainut jolle käyny näin

Vierailija
22/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittänyt vöhentää pikkuhiljaa. kun lääkettä vähentää saattaa oireet tulla vasta monen kuulauden päästä. tai jotain häikkää se elimistöön tuolla aikacälillä aiheuttaa. mulla taas tullut jatkuva paniikki kohtauksen omainen olo takasin ja oksentelen aamuisin. syön nyt 1/16 15mg. (i know se on naurettavaa) jos ei ole pakko tuota alkaa syömään niin elä syö, on aika moista myrkkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kiellettiin Mirtazapin kokonaan aikoinaan. Sain niin rajut oireet että lääkäri käski lopettaa heti.

Eipä silti, itse kyllä ilmoitin heti että tuota myrkkyä en enää suuuhuni pistä, oli samaa mieltä.

Nukahdin kyllä, mutta jossain vaiheessa heräsin kun päässsäni kului ikäänkuin voimakas aalto alhaalta ylös, kovan kohinen kanssa. Laantui ja nousi. kuin meren aallot.mutta tosi voimakkaasti. En nähnyt mitään, silmien edessä oli kirkas valo vaikka oli yö. Jos laitoin valot, se sama kirkas valo oli silmieni edessä. Pelkäsin paniikissa että olen tullut sokeaksi. 

Sitten taas "sammuin" ja heräsin jossain vaiheessa aamulla. Siihen loppui se kokeilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme