Millaiset ihmiset syö jatkuvasti pikanuudeleita?
Tietääkö kukaan? Minä kun en ymmärrä, miksi kukaan haluaa syödä jatkuvasti sellaista epäterveellistä ja kallista moskaa. Tavallinen makaroni on paljon halvempaa ja terveellisempääkin, ja kaupasta löytyy vaikka mitä mausteita ja kastikkeita, joilla siihen saa helposti makua.
Kommentit (14)
Varmaan sellaiset ihmiset joilla on raajat, suu, vatsalaukku, nälkä ja tykkää nuudeleista.
Häh? Sellaiset joilla on kiire ja paikassa, jossa syödään, ei välttämättä ole kuin vedenkeitin käytössä.
Sillä ei kuule makaroneja keitellä.
Anteeksi, mutta aloittaja kyselee hölmöjä.
Sellaiset, jotka ei välitä lainkaan terveydestään. Merkittävä osa on myös sen verran yksinkertaisia tapauksia, etteivät he ymmärrä että halpa yksikköhinta ei tarkoita että ruoka olisi oikeasti halpaa.
Minä: hyvin kiireinen, laiska kokkaamaan. Jos sitä pastaa saisi aikaan kolmessa minuutissa ilman mitään ylimääräistä niin söisin sitä, mut kun ei niin näillä mennään. Sekaan heitän pakastewokkia. Ihan terve ja normaalipainoinen olen.
Töissä tulee paljon syötyä kun siellä ei ole mikroa tai mitään muuta vaihtoehtoa ruuan lämmitykseen kuin vedenkeitin. Aika tympeää olisi syödä kotona keitettyä jo kylmentynyttä makaronia vaikka se halvemmaksi tulisinkin.
Toki syön myös eväsleipiä, salaattia tai pikapuuroa mutta myös pikanuudeleita.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Sellaiset joilla on kiire ja paikassa, jossa syödään, ei välttämättä ole kuin vedenkeitin käytössä.
Sillä ei kuule makaroneja keitellä.Anteeksi, mutta aloittaja kyselee hölmöjä.
Sarvimakaroni jää tosiaan vähän turhan kovaksi, jos sen laittaa mukiin ja kaataa kiehuvaa vettä päälle. Mutta oletko kokeillut tehdä saman esim. rakettispagetille?
Nuudelit kuin häpykarvat - karvat on vankat ja harvat
joskus on nälkä ja jano - helpotuksen tuo pikainen pano
tissit on Melonilla suuret - hissienkö niissä kulkevan luulet...
Ne ovat tosi hyviä. Jos olen yksin reissussa, elän kuppinuudeleilla ja leivällä. Arjessa pitää sentään miettiä perheen terveyttäkin. Olen FT koulutukseltani ja ikää yli 50 v.
hyviä kun vähän nakkaa muutakin sekaan, esim katkarapuja,rehuja, tuoretta chiliä yms.
Nuudelit on helppoa, nopeata ja halpaa vatsantäytettä.
Jos kuitenkin haluan jotakin nopeasti nälkään, teen mieluummin Pasta Alfredon, koska kotona on aina voita, kuohukermaa, parmesania ja pastaa.
Ne on murrosikäisten ruokaa, kun ei vielä välitetä omasta kehosta. Siis jos jatkuvasti syö niitä.
Sellaiset köyhät, jotka käy leipäjonossa ja valittaa ettei rahat riitä edes ruokaan kun kaikki on niin kallista.
Minä. Yksin asuva, parisuhteessa oleva 38-vuotias nainen, jolla on vakituinen työsuhde. Halusitko tietää muuta? Joskus vain nuudelit maistuu. Illalla, kun ei tee muuta mieli tai haluaa vain pienen välipalan. Joskus teen nuudeleista isomman aterian lisäämällä esimerkiksi broileria ja kasviksia joukkoon.
Veljeni. Elää hektistä elämää, aina menossa jokapaikassa pää kolmantena jalkana. Nuudelit kuulemma nopeita ja helppoja.