Seksisuhde, mies sanoi rakastavansa, mutta ei halua sitoutua
Kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta?
Lopetin suhteen, mutta tuntuu todella pahalta.
Kommentit (11)
Seksisuhde vaatii myös sitoutumista, ollakseen kunnon hyvä ja seksisuhde. Sinä et ollut siihen.
Joskus 20 vuotta sitten mulla oli seksisuhde. Sovittiin että ei oo mitään vakavampaa eikä mitään sitoutumisia. Eräänä päivänä myönsin miehelle että olen liian ihastunut häneen jatkaakseni seksisuhdetta. Meni viikko ja mies pyysi kunnon suhteeseen. Oltiin yhdessä, mentiin naimisiin, saatiin kolme lasta ja edelleen yhdessä. Eli kokemusta on.
AP:n mies kuullostaa järki-ihmiseltä.
Uskoisin, että oma parisuhteeni toimisi erinomaisesti eri osoitteista, nyt ei.
Pystyn ajattelemaan että tuollainen suhde on nykyisin ihan mahdollinen ja hyväksytty.
Miksi parin pitää asua samassa osoitteessa?
Eihän aloituksessa puhuttu mitään samassa osoitteessa asumisesta. Tottakai se on mahdollista parisuhteessa.
Valitettavasti on miehiä, jotka sanovat rakastavansa vaan, että saa seksiä.
Itse kävin läpi saman noin vuosi sitten. Ihastuin mieheen, joka sanoi kaikenlaista mm rakastavansa. Harrastettiin seksiä muutaman kerran, jonka jälkeen kysyin häneltä, että mitä me olemme jolloin hän kertoi ettei ole valmis mihinkään vakavampaan. Ihastuneena halusin uskoa toisin ja itseäni satutinkin sit noin puolen vuoden verran.
Ymmärrän,että se tuntuu pahalle, mutta on varmasti ollut oikea päätös. Aika auttaa eikä se myöhemmin enää tunnu niin pahalle. Tsemppiä!
Kaikki ihmiset ei vain pysty seksisuhteeseen, tuossa kuitenkin tehty väärin jos sanottu rakastavansa vain siksi että saa seksiä. Tälläinenkin suhde täytyy perustua luottamukseen.
Minulla myös suhde. On sovittu etukäteen että ilmoitetaan etukäteen jos tulee muita ja se vapaus molemmilla on. Sekä se että tästä ei tule muuta. Koskaan ei olla tunteista puhuttu, varmaan siksi koska niitä ei ole. En valehtele eikä hänkään, toisillemme ei olla luvattu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on miehiä, jotka sanovat rakastavansa vaan, että saa seksiä.
Itse kävin läpi saman noin vuosi sitten. Ihastuin mieheen, joka sanoi kaikenlaista mm rakastavansa. Harrastettiin seksiä muutaman kerran, jonka jälkeen kysyin häneltä, että mitä me olemme jolloin hän kertoi ettei ole valmis mihinkään vakavampaan. Ihastuneena halusin uskoa toisin ja itseäni satutinkin sit noin puolen vuoden verran.
Ymmärrän,että se tuntuu pahalle, mutta on varmasti ollut oikea päätös. Aika auttaa eikä se myöhemmin enää tunnu niin pahalle. Tsemppiä!
Kiitos! Myös me tapailimme puolisen vuotta.
Voi tietysti olla että valehteli pitääkseen minut siinä. Mutta kyllä sen aidon välittämisen näkee katseesta ja kosketuksesta myös.
ap
Mun mies, joka sanoi mulle aivan selvinpäin ja vakavissaan ettei rakasta mua ja haluaa erota. Sanoi useasti tämän jälkeen humalassa ja seksin aikan/jälkeen rakastavansa. Eli, ehkä seksi saa pään sekaisin ja puhumaan pehmeitä.
Aloitus on erittäin epäselvä.
Oliko sovittu seksisuhteesta ja äijä sanoi yllättäen rakastavansa?
Vai oliko kyseessä tapailu jossa pyrittiin johonkin ja äijä sanoi ettei halua sitoutua?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on erittäin epäselvä.
Oliko sovittu seksisuhteesta ja äijä sanoi yllättäen rakastavansa?
Vai oliko kyseessä tapailu jossa pyrittiin johonkin ja äijä sanoi ettei halua sitoutua?
Oli sovittu seksisuhteesta.
Mutta minulle se oli vaihe ja jonkin ajan päästä halusin muuta, kerroin miehelle - en vaatinut häneltä mitään.
Hän sanoikin rakastavansa, minäkin sanoin, mutta asia ei sen enempää edennyt. Ensin mies vältteli koko aihetta ja sitten sanoi ettei tiennyt miten siihen olisi vastannut.
Hän olisi halunnut jatkaa mitä meillä oli, sitten antaa mahdollisuuden että vielä joskus jatkamme.
Mutta minä en halunnut enää samaan tilanteeseen ja kerroin tämän. Siltikin tuntuu että asia jäi vielä auki.
Oikein teit. Jos oikeasti rakastaa niin mahdollisesti herää nyt. Ja jos ei herää niin ei kyllä rakastanutkaan.