Onko soveliasta käydä asuntoesittelyn aikana vessassa?
Kommentit (36)
Moni hyväksyy, että lapsi käy tarpeillaan, mutta toisaalta mitä se haittaa, vaikka aikuinenkin siellä käy? Ei kai se vessa siitä kulu? Ja pissaamisen jälkeen harvemmin haiseekaan.
En nyt itse ensisijaisesti pyrkisi käyttämään esittelypaikan vessaa, mutta jos syystä tai toisesta oikein hätä tulisi, niin mikä siinä niin kamalaa olisi.
Jos nyt akuutti ripuli tulee, niin toki mieluummin pönttöön kuin housuihin, mutta muutoin pyrkisin ennakoimaan tilanteen ja käyttämään huoltoasemien tms vessoja. Ja jos aikuisella on joku sairaus (rakkovika tms), niin eikö silloin voi käyttää vaippoja?
mielessäkään että ei vois käydä. oon vissiin sitten akateeminen juntti. onneksi avasin tämän ketjun, ollaan huomenna menossa yhteen esittelyyn... osaan varata ämpärin mukaan, reps.
Itselläni ulosteinkontinenssi seurauksena pahasta synnytyksen yhteydessä tulleesta repeämästä ja todellakin syöksyn lähimpään vessaan jos tarve tulee. Yleensä otan lääkitystä joka estää suolta toimimasta mutta sen vaikutuksesta taas nesteet poistuu elikkäs iskee kova pissahätä. Summa summarum, käytän itse tarpeen niin vaatiessa vessaa ja ymmärrän jos jollakulla iskee tarve käydä vessassa kun meidän asuntomme myyntiin tulee. Mut mun tapaus on ehkä aika harvinainen, joka toisella tuskin inkontinenssia on.
Eihän sitä nyt koko ajan voi olla 10 m säteellä vessanpöntöstä jos vähääkään normaalia elämää viettää?
eli tietenkään esitellyssä ei käydä vessassa.
vessanpöntöstä koska en todellakaan halua paskoa housuuni. Ja luuletko ettei se haise jos aikuinen ihminen oikeasti ulostaa housuunsa? Nimenomaan tälläinen vamma on erittäin vaikeasti sosiaalisesti eristävä. Mulla onneksi sillä lailla hyvä tilanne että pystyn pidättämään hetken mutta en kovin kauaa joten uloste ei valu housuun jatkuvasti niinkuin joillakin. Olen 32, en todellakaan halua kulkea vaipat housussa loppuelämääni vaan järjestän elämääni sen mukaan mikä on inhimillistä ts. en ota sitä riskiä että päivittäin vahinkoja sattuisi julkisilla paikoilla.
joidenkin vessaa??? Vaikka siellä on asuntonäyttö, se ei ole silti mikään yleinen tila, missä voi käyttäytyä miten huvittaa, se on joidenkin KOTI. Mitä itse ajattelisit, jos tuolta tieltä tulisi aina jotain tuntemattomia vaan teille vessaan, kun teillä on ovet auki?? Tykkäisitkö? Kyllä osaa olla ajattelemattomia ihmisiä, ja jos jollain on joku sairaus, niin kyllä sit pitää tuollaisissa tilanteissa käyttää jotain vaippaa tms!
ja soinin välittäjälle että älä sitten vaan sano kellekkään ettei vessaa voi käyttää. Siis itselleni kävi niin että 3-v tyttölle tuli vessahätä esittelyssä ja välittäjä kehoitti menemään kotiin vessaan. Asuimme eri kaupungissa ja seudulta jossa olimme emme tunteneet paikkoja. Matkaa kotoa kesti melkein tunnin ja muutenkin olimme menossa toiseen esittelyyn samalla seudulla. Tein asiasta valituksen ko firmaan ja sieltä oltiin ihan kauhuissaan että lapselle sanottiin noin.
Sen takia päätin ettei meidän asunto ainakaan jää mymättä sen takia että jollakin on vessahätä. Kyllä mä päästäisin normaalin ihmisen meille vessaan jos tulis ovea soittamaan ja sanomaan että on kova hätä. Tuskin nimittäin asuntoesittelyn ihmiset jotka vessaan haluaa mennä on mitään laitapuolen kulkijoita jotka tulevat vain vessan takia esittelyyn?
ellei olisi ihan pakko. Kuitenkin, minulle ei tulisi mieleenkään kieltää asuntomme katsojia käymässä vessassa. Kyllähän yleensä aikuinen ihminen osaa tarpeitaan ennakoida, en usko, että kukaan vieraaseen vessaan menisi ilman pakottavaa tarvetta. Miten se vessa siitä kuluu, jos joku siellä käy?? Ihme hienohelmoja palsta pullollaan!
tään itse puunaan. Yök. Todella noloa ja moukkamaista.
Vai eikö teillä kyläilijätkään pääse vessaan?
Toivoisin myös että lapset jätettäisiin hoitoon esittelyn ajaksi.
Vierailija:
Toivoisin myös että lapset jätettäisiin hoitoon esittelyn ajaksi.
Meidän 2-vuotiaalle tuli viimeksi pissihätä mutta toivottavasti omistajat eivät panneet pahakseen kun vessaa vähän lainattiin.
Minäkin olen ulospäin ihan terveen näköinen, mutta minulla on rakkovika. Ilmenee niin että ' etukäteen' on vaikea tyhjentää rakko (jos ei ole hätä), ja kun hätä tulee niin pitää päästä pian. Syynä lievä selkäydinvamma, pitkä juttu.
Asuntoa en kuitenkaan aio näkemättä ostaa. Siis käyn vessassa jos tulee hätä.