Kauanko sulla menee kävellä 3 km?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
40 minuuttia ja olen ihan hyväkuntoinen. En vaan tykkää kävellä nopeasti vaan mieluummin nautiskelen rauhallisesta vauhdista.
Niin me ollaan erilaisia, mä taas nautin rivakasta kävelystä ja turhaudun, jos joudun kävelemään hitaan porukan kanssa ja pidättelemään itseäni, etten lähtisi viilettämään edellä.
Varmaan vajaa puoli tuntia reippaahkosti. Koiran kanssa tuntikin, kun annan nuuskia.
Mulla on ihan hyvä kunto.
Puolisen tuntia, jos ei ole kantamuksia ja keli on hyvä.
Jos pitää kahlata lumessa tai on liukasta tai painavat kantamukset menee ainakin vartti pitempään.
Kunnossa ei ole kehumista.
Hyvin rauhallisesti tallaten mennyt 35min, tuon 3km verran on lähikaupalle. Kunto hyvä, jalat lyhyet töppöjalat. Kai sen sais puolijuoksua menemään 20min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 minuuttia ja olen ihan hyväkuntoinen. En vaan tykkää kävellä nopeasti vaan mieluummin nautiskelen rauhallisesta vauhdista.
Niin me ollaan erilaisia, mä taas nautin rivakasta kävelystä ja turhaudun, jos joudun kävelemään hitaan porukan kanssa ja pidättelemään itseäni, etten lähtisi viilettämään edellä.
Niin. Kävelen rauhallisesti, mutta sitten käyn juoksulenkeillä. Kävellessä ei hötkyillä.
Aika pyöreet 30min normikävelyä. Hyvä kunto vaikka vähän vyötäröllä ylimääräistä.
En ole ikinä ajoittanut tuota matkaa, mutta jos olen menossa jonnekin niin varaan yleensä vähintään 10 min per kilometri aikaa kävelemiseen. Kaipa tuo hieman maastostakin riippuu. Metsäpoluilla minulta menee ainakin yli 2h kävellä 10 km, turhia pysähtelemättä. Kunto ei ole kummoinen.
Tuo menee kyllä jo harppomisen puolelle.