LIDL:stä ostamasi paras arkea helpoittava vempele?
Joskus on ollut tarjolla tuotteita, joita ei suomalaisista kaupoista edes saa. Monta on tullut halvalla hankittua. Miten te muut?
Kommentit (87)
Maitopurkki, auttaa kahvin juonnissa huomattavasti :D
Kraanan avaamiseen tarkoitettu jousi. Parkside Drain Cleaner siis. Alle 10€.
No sehän on mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Miniuuni
Tämä on ollut todella hyvä! Vuodesta toiseen porskuttaa kovalla käytöllä möksällä, eikä loppua näy.
Myyjä. Kassalta nappasin vaimon itselleni. Pitää lidl jäätelöstä niin myös se.
Vierailija kirjoitti:
Silikoniset uunipellinsuojat, ei tarvitse enää leivinpapereiden kanssa nysvätä.
Nämä näyttävät olevan nytkin tarjouksessa.
ERNESTO Paistoalusta taipuisaa, kestävää platinasilikonia, tarttumaton pinta. Jota ei tarvitse voidella ja kanssa ei tarvita leivinpaperia. Sopii myös liukumattomaksi alustaksi leivontaan käytännöllinen pituus asteikko, konepesun kestävä, mitä molemmat noin 30 40 senttimetriä uuninkestävä enint. 250 C.
Hinta: 6,99€
To 29.9.alkaen
Vierailija kirjoitti:
Ilmakiharrin. Kerrankin löytyy sellainen jossa iso harjasosa paksuille hiuksille. Maksoi jotain 15.90..alle 20 kuitenkin. Oli siinä muitakin härpäkkeitä mutta tuo iso harja on joka päivä käytössä.
Nämä ilmakihartimet on edullisia, laadukkaita ja kestäviä, olen käyttänyt jo varmaan 15 vuotta pelkästään niitä. Nyt menossa 4. Kiharrin päivittäisessä käytössä.
Ladattavat patterit kahta eri kokoa
Monitoimikone, silvercrest 50 €. Juuri passeli meidän tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lukulasit valolla 3,95
Olin unohtanut, että tämä oli mahtava ostos! Valoja ei tule juuri käytettyä, mutta ne piristävät mieltä, jos vilkaisee peiliin pimeässä huoneessa. :D
Tefal -merkkinen sähkövatkain. Ostettu Lidlistä vuonna 2005. Maksoi noin 20 euroa ja toimii edelleen hyvin.
schwaben, nobelaner, ja kaikki muutkin todennäköisesti väärin kirjoitetut halpis-oluet ovat helpottaneet arkeani suuresti.
Painopeitto, ostin sen 9 kg painavan peiton 50€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmakiharrin. Kerrankin löytyy sellainen jossa iso harjasosa paksuille hiuksille. Maksoi jotain 15.90..alle 20 kuitenkin. Oli siinä muitakin härpäkkeitä mutta tuo iso harja on joka päivä käytössä.
Nämä ilmakihartimet on edullisia, laadukkaita ja kestäviä, olen käyttänyt jo varmaan 15 vuotta pelkästään niitä. Nyt menossa 4. Kiharrin päivittäisessä käytössä.
Jos ne on laadukkaita miksi jo 4. kiharrin noin lyhyessä ajassa?
Sikäli kysyn kun mun ilmakiharrin (Braun) on vuodelta -86 ja edelleen siis sama käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on laadukkaita miksi jo 4. kiharrin noin lyhyessä ajassa?
Sikäli kysyn kun mun ilmakiharrin (Braun) on vuodelta -86 ja edelleen siis sama käytössä.
Hiihhii🤣😂🤣😂päivän paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään vempele, mutta meikinpuhdistusliinat. Paras ikinä, lähtee vedenkestävä meikkikin hujauksessa. Helpottaa minun arkea.
ellet tuota enää löydä niin kokeile tätä
Lotus Sensitive Kostea wc-paperi - Lotus (lotushygiene.com)
on pepun pyyhintään tehty mutta kasvoista lähtee meikki hyvin ja inci hyvä
Melkoista myrkkyä?
Kannellinen taikinakulho. Helppo puhdistaa, taikina ei tartu, ja tilava.
Leipäkone. Käytössä ainakin 3 x vk.
Haudutuspata, jonka veimme mökille. maksoi 29.90€ ja on todella kätevä ja ruuasta tulee maukasta vähällä vaivalla.
Paistinpannut
Ilmankostutin
Patterilla toimiva pippurimylly, kätevä käyttää yhdellä kädellä.
Huvittavaa verrata halpismallia kaikkein kalleimpiin :D Saa niitä viidenkympin vehkeitä muualtakin. En toki epäile etteikö se Lidlin versio ihan ajaisi asiaansa.