LIDL:stä ostamasi paras arkea helpoittava vempele?
Joskus on ollut tarjolla tuotteita, joita ei suomalaisista kaupoista edes saa. Monta on tullut halvalla hankittua. Miten te muut?
Kommentit (87)
Ei ole mikään vempele, mutta meikinpuhdistusliinat. Paras ikinä, lähtee vedenkestävä meikkikin hujauksessa. Helpottaa minun arkea.
Ostin joskus viisi vuotta sitten Lidlistä Bluetooth-kaiuttimen n. 10 eurolla. En nyt tiedä, helpottaako se minun elämääni, mutta olen kuunnellut sen kautta lukuisia äänikirjoja.
Monitoimikone, jonka olisin halunnut ostaa lapsenlapselle, mutta tuollon oli v.pun väri loppu, jota hän toivoi.🙁
Terävä puukko. En usko mihinkään vihannesmandoliineihin.
Hiomakiven perin isältä.
Ridder/ Assistent - merkkinen "Rückencremer EASE", eli selänrasvaukseen apua antava ihanuus, joka maksoi alle 9 €.
Saa yöt nukuttua ilman helvelillistä kutinaa ja veritahroja lakanoissa.
Sellanen mini tehosekoitin/silppuri. Tosi kätevä ja toiminut jo vuosia. Pirtelö tai silppu tulee sekunneissa valmiiksi.
Olikohan jotain 13€
Puhelimen latauspiuha. Pitkä ja kestävä ja edullinen.
Vaivaisenluun silikonisuojus. Jälleen kestävä ja edullinen ja helppo käyttää.
Rikkaimuri, ladattava. Voi käydä putsaamassa nopsaan vaikka auton penkit.
Mustapääimuri kasvoille. Toimii ikään kuin kuivakuppauslaitteena ja elvyttää ihon toimintaa.
Olin aina haaveillut tehosekoiitimesta. Tämä LIDLin Blender, merkkiä Silvercrest, myytiin hinnalla 30€.
Unelmani toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään vempele, mutta meikinpuhdistusliinat. Paras ikinä, lähtee vedenkestävä meikkikin hujauksessa. Helpottaa minun arkea.
ellet tuota enää löydä niin kokeile tätä
Lotus Sensitive Kostea wc-paperi - Lotus (lotushygiene.com)
on pepun pyyhintään tehty mutta kasvoista lähtee meikki hyvin ja inci hyvä
Vierailija kirjoitti:
Olin aina haaveillut tehosekoiitimesta. Tämä LIDLin Blender, merkkiä Silvercrest, myytiin hinnalla 30€.
Unelmani toteutui.
Ostin myös, hana vehje ja ostan marjatkin LIDListä.
Itse asiassa ihan paras on ollut melkein 20 vuotta sitten ostamani ompelukone. Maksoi silloin satasen ja hyvin pelannut tähän saakka