Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatka ja uupumus

Uupunut elämään
25.09.2022 |

Muutaman kuukauden päästä olisi tarjolla parin vuorokauden työmatka naapurimaahan. Työmatka on vapaaehtoinen, mutta kuitenkin tuntuu, että tänne pakotetaan lähtemään.
Olemme sairastelleet perheen kesken todella paljon tänä vuonna ja oma muutaman viikon kesäloma meni myös sairastaessa. Omaa tyhmyyttä toki kun en hakenut sairaslomaa. Pääpointti kuiteskin olisi, kuinka ilmoittaa ystävällisesti töihin, että olen TO DEL LA uupunut tällä hetkellä ja 48h matka ei ole se mitä kaipaan? Alustavasti jo asiasta mainitsin, mutta heidän mielestään riittää, että voin olla etäpäivät reissun jälkeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se Saikku nyt. Mitä odotat että TA tajuaa sun väsymyksen. Ei ne ikinä tajua, ja olet hölmö kun odotat sellaista.

Vierailija
2/4 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatkohan nyt ihan vakavissasi?! Muutaman kuukauden päästä sulla olisi vapaaehtoinen 48 h työmatka naapurimaan, mutta olet väsynyt etkä ole kiinnostunut lähtemään Kuulostaa kyllä aika erikoiselta sepustukselta. Itse olen lentänyt neljä kertaa jo tämänkin kuluvan vuoden aikana reilun viikon kestäville työmatkoille; kukaan ei ole kysellyt, hyvittaako lähteä vai ei. Lähde reissuun, kun sen aika on. Piristy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pieni irtiotto kotiympyröistä voisi tehdä ihan terää.

Vierailija
4/4 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että aloittajaa vaivaa masennus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi