Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehesi käydä dominan luona?

Vierailija
25.09.2022 |

Jos et itse haluaisi niitä leikkejä miehen kanssa tehdä? Olisitko valmis tai halukas lähtemään mukaan leikkeihin dominan luokse?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Katson että en olisi sopiva kumppani, jos seksimieltymykset ei natsaa. Ikävä juttu, jos tuollainen mieltymys tulisi yllätyksenä enkä tykkäisi yhtään. Tuo nimenomaisesti itselleni sopisi, mutta onhan noita joitain muita juttuja, jotka eivät itseäni kiinnosta, joten jos jotain sellaista, tulisi ero harkintaan.

Vierailija
2/15 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo sanoo että toivoo että kerron avoimesti mitä halua ja jos halut ei kohtaa niin koitetaan löytää siihen ratkaisu. Piiskan saaminen kiinnostaa, mutta en ole silti lähtenyt ehdottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin käydä. Mutta vain miespuolisen dominan luona.

Vierailija
4/15 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni otti asian puheeksi ja minä suostuin jos menee sinne metalisessa siveysvyössä, jonka omistamme ja avain on minun kaulassa. Minä tilasin ajan ja sovin mitä tulemanpitää. Mieheni tuli siniseksi piiskattuna ja perse strap onilla raiskattuna kotiin ja sanoi että ei koskaan enää. makasi pari päivää mahallaan ja minä rasvailin mieheni pyllyä. Asia tuli hoidettua, suosittelen.

Vierailija
5/15 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lupia kysymättä, en aio kertoa rouvalle.

Kerroin ennakkoon mitä haluan ja domina teki sen pohjalta, en halunut ekakertalaisena rajuja temppuja. Ei ole ihan halvin huvi, mutta kannatti.

Kysyi kolme vuotta sitten jos mentäisiin yhdessä, rouva olisi katsomassa jos ei halua osallistua, tuli iso ei.

M57

Vierailija
6/15 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lupia kysymättä, en aio kertoa rouvalle.

Kerroin ennakkoon mitä haluan ja domina teki sen pohjalta, en halunut ekakertalaisena rajuja temppuja. Ei ole ihan halvin huvi, mutta kannatti.

Kysyi kolme vuotta sitten jos mentäisiin yhdessä, rouva olisi katsomassa jos ei halua osallistua, tuli iso ei.

M57

Paljonko se maksoi?

Vierailija
7/15 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna. kirjoitti:

Mieheni otti asian puheeksi ja minä suostuin jos menee sinne metalisessa siveysvyössä, jonka omistamme ja avain on minun kaulassa. Minä tilasin ajan ja sovin mitä tulemanpitää. Mieheni tuli siniseksi piiskattuna ja perse strap onilla raiskattuna kotiin ja sanoi että ei koskaan enää. makasi pari päivää mahallaan ja minä rasvailin mieheni pyllyä. Asia tuli hoidettua, suosittelen.

Semmoisia tarinoita sitten siellä.

Vierailija
8/15 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista ei ole olemassakaan, domina on naispuoleinen. Pelkkä dom tai dominus on miespuoleinen.

Vierailija
9/15 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi mies joka haluaisi niin antaisin mennä. Minäkin olen alistuva enkä usko että pystyisin tyydyttämään miehen vastaavia tarpeita. Haluaisin tietenkin päästä mukaan seuraamaan leikkiä, ja ties vaikka saisin vähän huomiota dominalta itsekin...

Vierailija
10/15 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista ei ole olemassakaan, domina on naispuoleinen. Pelkkä dom tai dominus on miespuoleinen.

Voi hyvänen aika, nykyäänhän jokaisen pitää saada ilmoittaa sukupuolekseen minkä vaan, tämä ihmisoikeus koskee tietysti myös dominaa/dominusta/domia.

Vierailija
11/15 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna. kirjoitti:

kuka uskoo sinua. olet mies kirjoittaja. mies fantasijoia.

Vierailija
12/15 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi mies joka haluaisi niin antaisin mennä. Minäkin olen alistuva enkä usko että pystyisin tyydyttämään miehen vastaavia tarpeita. Haluaisin tietenkin päästä mukaan seuraamaan leikkiä, ja ties vaikka saisin vähän huomiota dominalta itsekin...

Jos meidän rouva haluaisi mennä saamaan piiskaa ja ym. Kysyisin tulenko mukaa vai haluaako mennä yksin

M 57

Vierailija
13/15 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ja voisin ottaa sen jälkeen kainaloon/syliin, mutta en ihan heti suutelisi :D

Vierailija
14/15 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen antanutkin siihen luvan, tosin meillä meni siten että minä olin siinä kirjeenvaihdossa mukana ja sain vielä puhelimitse jutella Dominan kanssa kertoillakseni pikku nolostelujuttuja miehestäni (lisätäkseni mieheni fantasianautintoa).  Vaatii kyllä varmaan luottamusta ja vahvaa pohjaa, että voisi mahdollisimman avoimesti seksuaalisuudestaan nauttia. Useimmat ihmiset kai luonnostaan jotenkin ajattelevat 'minä ensin tai että oman rakkaan joku nautiskelu voisi olla itseltä pois'. Rakastaa toista ja haluaa hänelle pelkkää hyvää, niin kaikki on mahdollista tietty omissa yhteisissä rajoissa pitäytyen. Huumoria mukaan ja ai että kun oli kiva vähän kiusta miestä kun tulin kotiin.... 'onkohan se peppu hellänä...et kai mun sukkia käyttänyt tänään.... ja sitä rataa' Rakastan miestäni ja tätä, että voi antaa kaiken vaan olla ilman sitä kummallista mallikoulumenoa seksin suhteen. Muut jutut sitten tietty erikseen, hän on se chief työssään ja minä kiihotun siitä miehestä itse, joskus sitten haluaa vähän olla polvillaankin.... 

Vierailija
15/15 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä joka halusi minun dominoivan häntä, pissaavan hänen suuhunsa jne. En tosiaan haluaisi olla miehen kanssa joka käy toisen naisen luona wc-pönttönä, ja tulee tämän jälkeen luokseni viereeni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi