Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin pitkästä aikaa Finnkinolla leffassa ja alussa tuli loputon 20 min putki mainoksia

Vierailija
25.09.2022 |

Ensin maksaa 15 € leffalipusta ja sitten pakotetaan katsomaan 20 minuuttia lyhyiden mainospätkien tykitystä. Taidan katsella leffat jatkossakin kotona. Iso telkku, hyvä äänentoisto ja suoratoistopalvelu riittää aika pitkälle. Saa pitää taukojakin miten haluaa ja käydä helposti jääkaapilla tai vessassa.

Tuli sellanen fiilis, että leffateatterit on vähän mennyttä aikaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama vituttaa itseänikin.

Ihme kun eivät vielä ole keksineet pitää mainostaukoja elokuvissa. Toki pitkän leffan aikana voisi olla väliaika jonka aikana mainoksia vois pyöriä, mutta samalla voisi halutessaan käydä vessassa tms missaamatta osaa elokuvasta.

Vierailija
2/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mainostajat ovat sen leffan rahoittajia, kuten käännösoikeudet, esitysoikeudet, ja että ulkolainen leffa yleensä saatiin levitykseen Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonhan se lippu maksaisi ilman mainoksia. 

Vierailija
4/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sinne mennä vasta kun mainokset on ohi?

Vierailija
5/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sinne mennä vasta kun mainokset on ohi?

Kai sinne periaatteessa vois, käyhän ihmiset joskus vessassakin kesken leffan ja pääsee takas saliin. Tosin lipuntarkastus kyllä taitaa loppua siihen, kun mainokset alkaa ja salin ovi suljetaan.

Vierailija
6/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noiden mainosten takia en enää käy lainkaan elokuvissa.

Vierailija
7/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä 3d leffoja nykyisin. Istutaan 2 kg painavat lasit päässä vierutusten ja syödään sipsejä näppituntumalta.

Vierailija
8/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ap.

Siinä on kysymys puhtaasti rahasta.

Katsotuimpiin elokuviin, yritykset ostavat aina mainosaikaa.

Tehokkainta on kuitenkin nykyisin tv-mainonta, somemainonta ja lehtien verkkosivujen mainonta.

Elokuva mainonta kohdistuu lopultakin vain, suoppealle joukolle.

Vierailija
9/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle, ei houkuta teatterit, kun maksaa noin paljon kaikesta mainitusta epämukavuudesta.

Vierailija
10/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netfliksaamisessa on bonuksena se pysäytysominaisuus jotta voi hyvinpidellä seuralaisenkin.

Vierailija
11/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran mainosallerginen, että ei kiitos tämmösille. En katso juurikaan mainoskanaviakaan telkkarista, koska ei vaankestä nykyisiä 15 min mainoskatkoja ja todella rasittavia tykitys-mainosksia.

Vierailija
12/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä 3d leffoja nykyisin. Istutaan 2 kg painavat lasit päässä vierutusten ja syödään sipsejä näppituntumalta.

Onko se 3d merkittävästi parempi nykyään kuin sillon alussa, kun ne tuli? En sillon ihan vakuuttunut.

Vierailija
13/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla yhtä aikaa loputon ja 20 min kestävä?

Ps. sinne saliin ei ole pakko mennä vielä mainosten alkaessa. 

Vierailija
14/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mainokset harmita muuten kuin ajantuhlauksena. Ajattelen muita asioita pidän keskittymiskykyni nollassa mainosten pyöriessä. Harmittomasti siellä taustalla menee leffaa odotellessa. Sitä paitsi ne leffamainokset (trailerit) on usein mielenkiintoisia, niitä katson mielelläni.

Vierailija
15/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku tuohon sanaan tarttuu. :) Loputtomalta se todella tuntui, kun ensin olet 5 min ajoissa salissa ja ruudulla pyörii joku peli äänineen, sitten tasalta alkaa mainostehosteet, hirveetä tykitystä 20 min on aika väsyttävä aika, kun odottaa sitä leffaa mistä just maksoi 15 €. En mä niistä mainoksista maksanut, enkä niitä halunnut katsella tämmöstä putkea.

Onkohan tuo ihan virallista, että saliin voi mennä 20 min myöhässä? Eihän siellä lipputarkastajakaan odota 20 minuuttia ovella.

Ap

Vierailija
16/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että joku tuohon sanaan tarttuu. :) Loputtomalta se todella tuntui, kun ensin olet 5 min ajoissa salissa ja ruudulla pyörii joku peli äänineen, sitten tasalta alkaa mainostehosteet, hirveetä tykitystä 20 min on aika väsyttävä aika, kun odottaa sitä leffaa mistä just maksoi 15 €. En mä niistä mainoksista maksanut, enkä niitä halunnut katsella tämmöstä putkea.

Onkohan tuo ihan virallista, että saliin voi mennä 20 min myöhässä? Eihän siellä lipputarkastajakaan odota 20 minuuttia ovella.

Ap

En ole käynyt aikoihin leffassa eli en tiedä onko asia viime vuosina muuttunut mutta aiemmin ainakin lipuntarkastaja sulki oven mainosten jälkeen kun leffa alkoi. Itse en ikinä mennyt saliin kuin vasta 15 min ilmoitetun alkamisajan jälkeen juurikin mainosten takia.

Vierailija
17/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen myös nykyään saliin 15 min. Ilmoitetun alkamisajan jälkeen. Eli olen valmis silloin, kun leffa oikeasti alkaa. Yhä useammat tuntuvat tekevän näin.

Vierailija
18/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytte kiinalaisten omistamassa elokuvateatterissa?

Vierailija
19/21 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytte kiinalaisten omistamassa elokuvateatterissa?

Varmaan siksi, että aika vähän on useissa kaupungeissa vaihtoehtoja, jos haluu tiettyjä leffoja teatterissa katsoa.

Vierailija
20/21 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Onneksi on kännykät nykyään niin voi tehdä jotain hyödyllistä mainosten ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi