Apua. Apple ITunes laskutti 8 laskulla yhteensä 169 euroa, enkä ole edes tilannut mitään. Tili tyhjänä, kuinka tehdä oikaisu? Onko muilla kokemusta?
Toimin ohjeiden mukaan, katsoin mitä olen tilannut: en ole tilannut mitään, enkä löytänyt kuittejakaan sähköpostista.
Joku muu on varmaan sitten tilannut. Joten peruutin nyt korttini, mikä on muutenkin fiksua koska en ostele ITunes tuotteita muutenkaan kuin jonkun yhden ohjelman aikanaan.
Onko kukaan saanut palautusta? Ilmoituksen tekeminen oli vaikeaa, koska systeemi sanoi etten voi anoa rahojen palautusta koska en ole tehnyt ostoksiakaan.
Kahdeksan kertaa nappasi kortilta kumminkin noin 170 euron arvosta, huh huh.
Neuvoja kaivataan
Kommentit (15)
Oliko tuo sarkasmia?
Kysyn täältä koska uskon etten ole ainoa outoja ITunes laskuja saanut.
Onko Sinulle käynyt koskaan samalla tavalla?
Kaikkiin mahdollisiin Applen asiakaspalveluihin (tarvittaessa myös johtoportaaseen) yhteys vaikka sähköpostitse kunnes löytyy joku selvittämään tätä asiaa sun kanssas.
Muita neuvoja?
Onko jollakulla kokemusta?
Oletko maksanut jonkun laskun sähköpostilinkin kautta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko maksanut jonkun laskun sähköpostilinkin kautta?
En muistaakseni
Vierailija kirjoitti:
Soita pankkiisi
Mutta pankki taitaa sanoa että laskuttaja on ITunes, sieltä tuskin näkyy niitä tuotteita, koska ei näkynyt tiliotteessakaan.
Tämän takia en halua keräillä mitään kk-maksuja tai tilata mitään stream palveluita tms. yritysten moraalittomuuden tietäen...
Siis appleltahan tulee joka kuukausi sähköpostiin yksilöity lasku jossa kerrotaan, mita sun aplen tiliin yhdistetyltä luottokortilta laskutetaan. Katso siitä. Siinä näkyy. Mun laskussa esim näkyy 2,99€ ylimääräisestä pilvitallennustilasta - ja kaikki mitä muuta sitten olenkaan niiden kautta ostanut. Ei siis tarvi tyytyä pelkkään luottokorttiotteeseen.
Tee ilmoitus luottoyhtiöön ja reklamoi laskuista. Tee myös rikosilmoitus poliisille.
Täältä saat parhaat neuvot. Asiakaspalveluun ei kannata olla yhteydessä.