Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monesti sarjamurhaajien lapsuus on ollut täynnä väkivaltaa, alkoholismia ja hyväksikäyttöä

Vierailija
24.09.2022 |

Mutta niinhän on monen kunnollisenkin lapsuus ollut. Mikä tekijä tekee toisesta sarjamurhaajan ja toisesta kunnollisen ihmisen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on jo syntyessään piuhat väärin viritetty, ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
2/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on pahojen asioiden vastapainona riittävästi hyviä asioita, toisilla ei. Plus geenien vaikutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Hannu Lauerma totesi, että suomalaisissa vankiloissa istuu paljon ADHD-diagnoosin ja lääkityksen tarvivia ihmisiä. Sitten toinen suomalainen geneettinen erikoisominaisuus on se, että kännirähinägeeni aktivoituu liikaakin verensokerin laskiessa liikaa. Suomalaisethan eivät ole tottuneet syömään kun juodaan alkoholia.

Ihmisiä pysyisi enemmän hengissä jos alettaisiin vaikka tapana tarjota juomakaverille vaikka lämpimiä voileipiä. Omien aikuisten lastensa ajatteleva vanhempi huolehtii, että oma lapsi syö jotain ennen kuin lähtee viihteelle. Ei sitä naamasta näe, kenellä se kännitappajan geeni on olemassa.

Vierailija
4/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit ja kasvatus. Nämä kun  pistää yhteen niin tulee ruumiita.

Vierailija
5/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti, mutta ei aina.

Kun olen työssäni seurannut lapsia ja nähnyt heidän vanhempiaankin niin tulee tehtyä havaintoja.

On jämäköitä vanhempia ja lapsensakin käyttäytyvät ryhmässä ihan hyvin eikä heidän kanssaan ole mitään ongelmia. Leikkivät hyvin kaikkien kanssa.

Sitten on näitä ongelmavanhempia, joille mikään ei passaa ja kaikki on huonosti. He on niitä lapsille kaikkea sanoittavia vanhempia. Olen aika kärsivällinen, mutta jos seison klo 17:00 puoli tuntia päiväkodin eteisessä odottamassa, kun äippä sanoittaa lapselle, että pitäs lähteä kotiin niin kyllä v*tuttaa. (Luit oikein: V i t u t t a a).

Vierailija
6/6 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti, mutta ei aina.

Kun olen työssäni seurannut lapsia ja nähnyt heidän vanhempiaankin niin tulee tehtyä havaintoja.

On jämäköitä vanhempia ja lapsensakin käyttäytyvät ryhmässä ihan hyvin eikä heidän kanssaan ole mitään ongelmia. Leikkivät hyvin kaikkien kanssa.

Sitten on näitä ongelmavanhempia, joille mikään ei passaa ja kaikki on huonosti. He on niitä lapsille kaikkea sanoittavia vanhempia. Olen aika kärsivällinen, mutta jos seison klo 17:00 puoli tuntia päiväkodin eteisessä odottamassa, kun äippä sanoittaa lapselle, että pitäs lähteä kotiin niin kyllä v*tuttaa. (Luit oikein: V i t u t t a a).

Yleensä lapsissa ei olekaan vikaa vaan vanhemmissa. Siitä vasta soppa syntyy, jos on uusioperhe. Kuka hakee ketäkin ja milloinka. Jos kalenterit menee sekaisin niin pahimmillani olen nähnyt ekspuolisoiden huutavan naamat punaisena päiväkodin eteisessä. Vein lapset tilanteesta nukkuhuoneeseen.

Tuli tunne, että voiko lasta luovuttaa kummallekaan.