Oletko koskaan ollut näin onnellinen ja kotonasi missään?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Eli miten?
Videolta nähtävissä.
Nuori *isännätär* kesäisessä topissaan niin hymyileväisenä.
Kuka on onnellinen missäkin; onnellisuus koostuu monista tekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on onnellinen missäkin; onnellisuus koostuu monista tekijöistä.
Ap ei kysy oletko ollut topissa heinäpaalin päällä onnellinen. Ap kysyy oletko koskaan ollut noin onnellinen ja kotonasi missään.
Ihana, ihana nainen - ja tämän sanon vaikka olen viisikymppinen nainen ja täysin hetero. 🙂 Mahtava tyyppi, arvostan todella! Olisi kiva jos löytää vielä jonkun jakamaan onnensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on onnellinen missäkin; onnellisuus koostuu monista tekijöistä.Ap ei kysy oletko ollut topissa heinäpaalin päällä onnellinen. Ap kysyy oletko koskaan ollut noin onnellinen ja kotonasi missään.
Minä olen ollut, montakin kertaa. Kaikkiin näihin tilanteisiin liittyy mieheni ja joku kaunis paikka missä olemme yhdessä. Tai mielenkiintoinen paikka ainakin. Tulee sellainen olo että upeaa olla elossa ja saada kokea tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on onnellinen missäkin; onnellisuus koostuu monista tekijöistä.Ap ei kysy oletko ollut topissa heinäpaalin päällä onnellinen. Ap kysyy oletko koskaan ollut noin onnellinen ja kotonasi missään.
Tottakai olen ollut onnellinen monen moninaista kertaa; tällä hetkelläkin olen superonnellinen ja kotonani olen aina siellä, missä minulle rakkaimmat ihmisetkin ovat.
Luonnossa eläminen tekee onnelliseksi sillä olemmehan evoluution aikana sellaiseen ympäristöön sopeutuneet. Ei ihme että kaupungin suorat muodot, sekä epäluonnollinen väri- ja äänimaailma aiheuttavat oireita.
Mä oon nyt tosi tosi tosi onnellinen.
Elän hetkessä.
Ei ole mitään mieleni päällä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, ihana nainen - ja tämän sanon vaikka olen viisikymppinen nainen ja täysin hetero. 🙂 Mahtava tyyppi, arvostan todella! Olisi kiva jos löytää vielä jonkun jakamaan onnensa.
Ja tosi nätti.
N53
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt tosi tosi tosi onnellinen.
Elän hetkessä.
Ei ole mitään mieleni päällä tällä hetkellä.
Suurinpiirtein kyllä näin :-)
Heti nainen on niiiin ihana kun tekee jotain miesmäistä, kuten ajaa rekkaa tai emännöi maatilaa. Vähän sama toisinpäin kuin stuertit ja miessairaanhoitajat.
Minä olen viimeksi kokenut tuon tunteen kun olin lapsi ja mummolassa. Sen jälkeen ei ole näkynyt.