Mulla täällä seurana yli kymmenen vuotta nuorempi mies. Kuunnellaan musiikkia ja juodaan olutta.
Kommentit (29)
Toivottavasti saat siltä nyrkkiä silmään ja mulkkua mekkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tarkentava kysymys kirjoitti:
Aiotteko nussia?
Ei. kolli on niin kännissä, ettei kulli nouse.
Whitetrash.
Vierailija kirjoitti:
No mä en kyllä ole kateellinen kaljan kittaamisesta!
Mutta ehkä se on joillekin tärkeä juttu, jota ilman ei pysty vapaasta ajasta nauttimaan. Tähän voisi sanoa, että olisiko jo aika aikuistua, jos tosiaan luulet, että sinulle ollaan kateellisia tuollaisesta. :D
Ap kyseli muiden kuulumisia, ei kehuskellut tilanteellaan.
Ja silti sä vietät mieluiten aikaa meidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
23.9. Perjantai iltana.Minä olin 15 v .itseäni nuoremman miehen koti illalla.Hän Valmisti minulle uuni Lohta ja uuni Vihanneksia. Hän ei tupakoi ,ei juo alkoholia .Kuten en minä.Tämä Lauantai On Rauhalinen lepopäiväni,teen mitä mieleni tekevi. Huomenna kohtaan edellä mainitun miehen hetkessä tällä kertaa hänen töissä..Ei siis mitä kummempaa vain elämää.
Mene johonkin suomen kielen kurssille koska kirjoituksesi on huonompaa kuin joillakin ulkomaalaisilla, jotka ovat opetelleet suomen kielen.
Tuli ihan entisajat mieleen ku tehtiin samaa tapailumiehen kanssa. Se oli mukavaa.
Mulla on 10v nuorempi aviomies. Kohta mennään saunaan.
23.9. Perjantai iltana.Minä olin 15 v .itseäni nuoremman miehen koti illalla.Hän Valmisti minulle uuni Lohta ja uuni Vihanneksia. Hän ei tupakoi ,ei juo alkoholia .Kuten en minä.Tämä Lauantai On Rauhalinen lepopäiväni,teen mitä mieleni tekevi. Huomenna kohtaan edellä mainitun miehen hetkessä tällä kertaa hänen töissä..Ei siis mitä kummempaa vain elämää.