Mitä tarkoittaa Vegaaniraivo?
Kuka näitä keksii? Jos on ensin SeksiHelle ja tulee auringonpistos ja NälkäKiukku niin siitäkö seuraa vegaaniraivo?
Kalasatamaan avatusta ravintolasta roihahti vegaaniraivo yrittäjä reagoi välittömästi: "Kaikki alkoi siitä, kun..."
Kommentit (31)
Nimittelyjä keksitään jotta ihmisiä voidaan painaa alas.
Vierailija kirjoitti:
vegaaniaiheiset aloitukset saavat aina aikaan nettikiusaajien kokoontumisen
Yksi vakkari palstahullu etenkin kiusaa ja hakkaa nappuloita.
Eli tääkin ketju oli lähinnä vegaaneja herjaavan maanikon trollausta kun yli puolet viesteistä lähti kertaheitolla.
Minä olin kerran porukan mukana sellaisessa ravintolassa joka ei edes suostunut keskustelemaan kasvisvaihtoehdosta. En raivostunut vaan juopottelin sitten siideriä kun muut söivät :>D
t.vegaani
Vegaanista ruokaa voi kuulenma 3D tulostaa
Raivo? Pyysivät saada kasvisruokia tarjolle, eikä kaikki olleet ilmoitetusti edes vegaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vegaaniaiheiset aloitukset saavat aina aikaan nettikiusaajien kokoontumisen
Vegaanit toimivat itse semmoiselle lähetyssaarnaajan innolla että ei ole ihme että se herättää vastareaktioita.
Onpa väsynyttä tulla vanhaan ketjuun vielä jälkikäteen vihaamaan.
Oli muutoin tosi hyvä tuo ravintola kävin syömässä. Osa ruoasta ei sisältänyt esim eläinperäisiä tuotteita, joten vaihtoehtoja kyllä oli
No onhan se pöyristyttävää jos kalasatamassa oleva sushi-ravintola ei tarjoa vegaaniruokaa.
Vierailija kirjoitti:
jos ravintolasta puuttuu vegaaniannokset, ei se ole ravintolan ongelma vaan vegaanien. Ne varmaan osaa mennä muualle syömään.
No jaa, ehkä nykyään kun kasvissyönti on jo aika yleistä, niin oletus on edes joku vegevaihtoehto, ellet nyt mene mihinkään suoranaiseen pihvipaikkaan. Tuolla jutun ravintolassa nyt kasvisruokaa (edamamepavut ja osterivinokasta) löytyi, mutta välillä on tympeää lähteä isommalla kaveriporukalla syömään johonkin ei-pihvipaikaksi profiloituneeseen raflaan ja istua sitten koko ravintolailta tissuttelemassa vuorotellen kahvia ja jotain alkoholia, kun listalta ei kerta kaikkiaan saa mitään vegeä ja keittiö ei suostu edes keskustelemaan mahdollisuudesta valmistaa jokin annoksista edes lakto-ovovegetaarisena. Ei nyt koske jutun ravintolaa.
Siksi ne onkin niin laihoja kun eivät joka paikkaan tunge sokeria