En koskaan tule saamaan rakastamaani miestä, kuin kevyeen suhteeseen
Olen rakastanut vuosikaudet erästä miestä. Tehnyt kaikkeni suhteemme eteen. En kuitenkaan koskaan tule saamaan häntä, kuin lähinnä fyysiseen, kevyeen suhteeseen. Sen tajuaminen alkaa todella masentamaan, kun ei jaksa enää pitää toiveita yllä. Ja sen tajuaminen, että mies on vain vedättänyt luomalla kuvaa jostain enemmästä, kuin oikeasti on valmis antamaan. Mitään todellista ei koskaan tule olemaan. Masentaa..
Kommentit (33)
Reilusti kertoi, ettei rakasta ja mikä on homman nimi niin Niin mitä valitat? Ei kerran voi pakottaa rakastamaan.
Mitä jos keskittyisit ns. vapaisiin miehiin? Etkä arvioisi muiden liittoja.
Lue kirjoittamasi niin monta kertaa, että hoksaat mitä olet kirjoittanut itsellesi.
Eipä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet niin varma? Onko mies kertonut sen sinulle vai onko mies varattu?
Mies sanoa töksäytti nyt monen vuoden jälkeen, ettei rakasta minua, eikä tule jättämään vaimoaan. Tiedän, että heidän avioliitto on todella huono. Mies jätti ikäänkuin vaihtoehdon, että joko kevyt suhde tai ei mitään. Tunnen itseni huijatuksi ja varmasti olen myös tyhmä, kun olen halunnut pitää toivosta kiinni, kun omat tunteet olleet niin vahvat ja sitä toivoa on annettu koko ajan.
Ap
Sinä et tiedä toisten suhteesta yhtään mitään ja kuvittelet sen olevan huono. Älä ala koskaan varatun kanssa suhteeseen sillä se ei vaihda sinuun vaimoaan vaan olet pelkkä viihdyke sille.
Minä en ymmärrä miksi et hae tunteillesi vapailta markkinoilta ihmis suhdetta vaan pitää roikkua jossain varatussa. Eikö ihminen pysty yhtään tunteitaan säätelemään niin että ei voisi kohdistaa niitä vapaisiin miehiin vaan pitää sen olla varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet niin varma? Onko mies kertonut sen sinulle vai onko mies varattu?
Mies sanoa töksäytti nyt monen vuoden jälkeen, ettei rakasta minua, eikä tule jättämään vaimoaan. Tiedän, että heidän avioliitto on todella huono. Mies jätti ikäänkuin vaihtoehdon, että joko kevyt suhde tai ei mitään. Tunnen itseni huijatuksi ja varmasti olen myös tyhmä, kun olen halunnut pitää toivosta kiinni, kun omat tunteet olleet niin vahvat ja sitä toivoa on annettu koko ajan.
ApSinä et tiedä toisten suhteesta yhtään mitään ja kuvittelet sen olevan huono. Älä ala koskaan varatun kanssa suhteeseen sillä se ei vaihda sinuun vaimoaan vaan olet pelkkä viihdyke sille.
Minä en ymmärrä miksi et hae tunteillesi vapailta markkinoilta ihmis suhdetta vaan pitää roikkua jossain varatussa. Eikö ihminen pysty yhtään tunteitaan säätelemään niin että ei voisi kohdistaa niitä vapaisiin miehiin vaan pitää sen olla varattu.
Ennemminkin: miksi varatut alkamaan kusettamaan vapaita naisia. Mikseivät pysy tunteissaan säädellysti kotiaskareissa? Miksi pitää sotkea ja sekoilla sinkkujen kanssa ja antaa heille valheellisia käsityksiä?
Tästä mqvistista kannattaa nyt irtaantua ja ottaa opikseen. Jos vielä joku varattu tulee liehittelemään, niin pyydä paperit, joissa näkyy sivilisääty. Niitä varattujen lurituksia ei kannata kuunnella. Toki ne on taitavia ja harjoittaneet kusettamista koko elämänsä yleensä.
Älä jää narsistiin roikkumaan. Suhdehan ei ole tuonut muuta kuin paskan olon niin miksi haluaisit jatkaa sellaista? No osa meistä on vaurioituneita riippuvaisia ihmisiä ja oikein hakevat tuollaista suhdetta. Käy omat luurankosi läpi niin et enää ikinä suostu tuollaiseen hyväksikäyttöön.
Miksi haluat miehen kevyeeseen suhteeseen? Tai niin ainakin olet otsikkoon kirjoittanut, kiitos käyttämäsi pilkun.
[/quote] Mies sanoa töksäytti nyt monen vuoden jälkeen, ettei rakasta minua, eikä tule jättämään vaimoaan. Tiedän, että heidän avioliitto on todella huono. Mies jätti ikäänkuin vaihtoehdon, että joko kevyt suhde tai ei mitään. Tunnen itseni huijatuksi ja varmasti olen myös tyhmä, kun olen halunnut pitää toivosta kiinni, kun omat tunteet olleet niin vahvat ja sitä toivoa on annettu koko ajan.
Ap[/quote]
Itse olet itseäsi huijannut, ja tyhmä olet myös kuin saapas, sekä moraaliton hölmö kun aviossa olevan suhteen elättelet jotain 'toiveita'. Niin makaa kuon petaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse olet itseäsi huijannut, ja tyhmä olet myös kuin saapas, sekä moraaliton hölmö kun aviossa olevan suhteen elättelet jotain 'toiveita'. Niin makaa kuon petaa.
Niin, varattu makaa kahdessa sängyssä eli hän se moraaliton on.
Niin... Se, että toinen ei ole täysin saatavilla aiheuttaa ahdistusta, joka usein tuntuu ihastukselta. Ja aäsitten alkaa tehdä kovasti töitä, että ansaitsisi toisen rakkauden. Yhdessä ollessa voi olla euforisen hyvä olo ja sitten toista odotellessa on kova kaipuu. Tuohon yhtälöön voi jäädä koukkuun.
Suosittelisin välien katkaisemista ja terapian aloittamista. Terapiassa voisitte käsitellä mikä sinut ylipäätään sai lähtemään tuohon kuvioon. Miksi toiset vapaat miehet eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yleinen ongelma nykynaisilla. Vain ne 5/5-tason miehet kelpaavat, ja niitä taas ei riitä kaikille naisille muutakuin kevyisiin tapailusuhteisiin eli ns. karuselliin.
Tinder on luonut naisille sen harhan, että he ovat liki jumalolennon asemassa parisuhdemarkkinoilla, jolloin naisten mielenkiinto alemman tason miehiin on kadonnut.
Tuollainen mies on yhtä kaukana 5/5 miehestä kuin itä on lännestä.
Siis ap, karmeintahan olisi olla tuon kusettajan vaimo. Olet pelastunut, nyt juokse ja hoida ittes kuntoon äläkä koskaan enää usko varattujen paskapuheita.
Olet pelkkä reikä. Mälli astia.