Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronan kotitesteistä kysymys

Vierailija
24.09.2022 |

Voiko tulos muuttua positiiviseksi kun testin ottamisesta on aikaa? Ohjeessa luki että "älä katso tulosta 30 minuutin jälkeen". Katsoin testin tehtyäni ettei ole koronaa mutta nyt näkyykin haalea plussa mut toisaalta testauksesta jo kaks tuntia 😃 niin onko sen takia voinu muuttua plussaksi? Testaan vielä illalla vaikka uudelleen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä ilmestynyt toista viivaa, vaikka testi jäi pöydälle useammaksi tunniksi.

Vierailija
2/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaisin huomenna uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kyllä ilmestynyt toista viivaa, vaikka testi jäi pöydälle useammaksi tunniksi.

Okei, kiitos vastauksesta! Luulis ettei niin kävis et sen takia tulis, vaikka tossa lukiki että älä lue 30 minuutin jälkeen.

Vierailija
4/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaisin huomenna uudelleen.

Kiitos vastauksesta! Mä varmaan testaan tänään kun jos nyt jo näytti kaksi viivaa nii kai illallaki. Torstaina viimeksi testasin ja sillon ei mun mielestä ollu

Vierailija
5/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ilmestynyt toista viivaa myöhemmin.

Nyt kun testasin, niin korona- viiva tuli vahvana heti, kun se väri alkoi nousta, ei tarvinnut odottaa ollenkaan.

Vierailija
6/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta että laitatte rahanne kiina pas...... eli ostatte kotitestejä. Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.

Vierailija
7/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta että laitatte rahanne kiina pas...... eli ostatte kotitestejä. Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.

Mun mielestä noi on tosi käteviä ja hyvä ku on tullu kotitestejä. Ei tarvii välttämättä mennä oikeaan testiin. Oon mäkin aika täynnä tätä aihetta, mut onhan tauti arvaamaton. Kerran sen jo sairastin ja silloin viiva oli selkeä ja kävin myös oikeassa testissä. Mut hyvä kun ihmiset liikkuu taas ja on palattu normaalielämään 🙂 ap

Vierailija
8/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vahva viiva saman tien ennen kontrolliviivaa jo. Jos erikseen sanotaan, ettei ole myöhemmin luotettava, niin miksi edes säilyttäisin testin?

Vierailija
9/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli vahva viiva saman tien ennen kontrolliviivaa jo. Jos erikseen sanotaan, ettei ole myöhemmin luotettava, niin miksi edes säilyttäisin testin?

Juu kyllä mäki ne roskiin laitan. Oli nyt tohon jäänyt ja huomasin että täähän onki haalea plussa. Selittäisi kyllä tän päänsäryn mikä nyt ollu flunssan yhteydessä ja yleensä en muista olleen, koronassa kyllä oli. Täytyypä katsoa testiä tarkemmin ku teen uudelleen

Vierailija
10/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YA:n sivuilla luki että tulos voi muuttua myöhemmin virheelliseksi.

Vierailija
11/11 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kätevää, kun sillä sain selville oman koronani.