Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkivoiteita käyttävien iho

Vierailija
24.09.2022 |

Olen huomannut youtuben meikkausvideoita katsellessa, että niillä jotka käyttävät pohjameikkejä on todella kuolleen näköinen kasvojen iho. Vaikka muu iho näyttäisi terveeltä, kasvojen iho on kuin zombilla.

Miksi ihmiset eivät tajua, että iho näyttää ilman meikkiä pahalta juuri siksi, että sitä meikkiä tungetaan iholle?

Itse pääsin sameasta ja rumasta kasvojen ihosta kun lopetin meikkivoiteiden käytön. Nyt ohutkin meikkipohja tuntuu lähinnä lialta iholla.

T. Entinen vannoutunut meikkivoiteen käyttäjä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epätasainen ihonväri. Pisamia ja poskissa maksaläiskiä.....yritän vähän edes tasoittaa ihon sävyä meikkivoiteella. Myös nenänpielet punoittaa ja tummat silmänaluset.

Vierailija
2/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin 3v sitten meikkivoiteen käytön ja iho on ihan hirveä.

Hävettää käydä kaupassa, onneksi muualla ei tarvitse käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit on rumille

Vierailija
4/4 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Katson melko paljon meikkitubettajien videoita ja olen pistänyt merkille, että hyvin monella heistä on aivan upea iho ilman meikkiä. He kuitenkin osaavat meikkaamisen lisäksi myös puhdistaa kasvonsa huolellisesti ja muutenkin panostavat ihonhoitoon. 

Usein näiden tubettajien kohdalla, joilla on hyvä iho, näyttääkin vähän hassulta kun heillä meikkivoiteen laitto kasvoihin ei edes tee kovin näkyvää muutosta. Myös peitevoidetta on toki laitettava runsaasti, vaikka ei heillä edes näyttäisi olevan yhtään mitään peitettävää :D