Oletko joskus elämäsi aikana tehnyt jonkinlaisen päätöksen?
Niin, oletko elämäsi aikana tehnyt edes yhden päätöksen, oletko päättänyt jotain joskus jossain jotenkin? Mitä päätit, miten päätit?
...
Ja: mitä eroa on päätöksillä ja valinnoilla?
Kommentit (6)
Oon päättänyt lopettaa tupakoinnin, jättää unelmieni alan opiskelun kesken kun koulu ei ollutkaan sitä mitä odotin, päätin jatkaa suhdetta petetyksi tulemisen jälkeen... Onhan noita.
Olen vähän lammas ja minulla ei ole mitään mielipiteitä enkä tee mitään päätöksiä. Olen koko ikäni vain tehnyt mitä muut on sanonu. Arkisin käyn töissä 8-4 ja menen kotiin odottamaan seuraavaa työpäivää. Viikonlopun yleensä makaan sängyssä koska kukaan ei sano mitä pitäisi tehdä.
Tein aikoinaan töitä hullun lailla, voin pahoin ja koin burn outin.
Muutama vuosi siinä meni, sitten otin lopputilin ja päätin, ettei enää koskaan moista kärsimystä.
Vaihdoin kokonaan alaa, ei enää asiakaspalvelua vaan ihan muuta. Tyytyväinen olen ollut, nyt samassa paikassa 25vuotta täyteen ja kohta eläkkeelle.
Vaikka ja mitä. Osa hyviä ja osa huonoja. Jälkiviisaus paras viisaus, mutta ilman riskejä ei voi myöskään saavuttaa mitään mitä haluaa.
Perheemme muutti kun olin lapsi, en pitänyt uudesta asuinpaikasta, päätin että 18v muutan takaisin sinne josta muutimme. Päätös piti.
Päätin haistattaa paskat kaikille ja päätös on pitänyt.