Sm-liiga ongelmissa, katsomot tyhjillään. Miksi sinä et käy lätkämatsissa?
Ihan vaan provoilematta jos saisi vähän vastauksia ?
Tämän tyylistä minigallupia on hankala toteuttaa fanisivustoilla koska enemmistö käy katsomassa pelejä paikan päällä. Joten: miksi et käy peleissä?
Kommentit (284)
Liigassa ei ole yhtään mielenkiintoista joukkuetta. Pari 1-2 kertaa kaudessa käyn katsomassa Jokipoikien pelin Vantaalla ja/tai Joensuussa
En tykkää kun on mennyt niin bisnekseksi ja kaupunki vielä tukee kannattamatonta liiketoimintaa. Lapset ja muut saa hallilta huonoimmat treeniajat. Liiga Ei siis vastaa arvojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaksi kertaa HIFKin pelissä ja v i t u t t i se väliajan tungos ja kauan jonotettu, ylihintainen 0,33 juoma muovituopissa, joka piti repiä seisten ja kiireellä.
Sitten takas istumaan jonon kautta, vaikka sitä peliä olisi kivempi seurata juoma kädessä.
Nälkäkin tuli vikalla erätauolla, mutta ruokavaihtoehdot oli pitsasiivu tai burgeriateria tms. mättö.
Käsittämättömän huono valikoima ainakin näissä käymissäni peruspeleissä, en enää kolmatta kertaa jaksa mennä.
En vaan ehkä ole niin kova lätkäfani, ettenkö kaipaisi kylkeen jotain elämyksellistä mitä kotikatsomosta ei saa.Sama meillä. Otti päähän kyllä. Hifkin peli mihin mies osti liput perheelle. Hän ihmetteli aluksi hintaa, kun osti ne. Minä, mies ja 3 lasta. Sitten tauko ja jotain syömistä ja juomista. 0.33 juoma oli hinnoteltu jo ylirajojen jne jne ja juomien kanssa ei katsomoon. 260e oli lasku. Mies autossa kysyi minulta, että enkä tajua jotain vai onko joku mennyt ohi. Sanoin ei ole ohi mennyt mitään. Mies kysyi minulta, että muistatko, kun käytiin katsaomassa Colorado peliä Nhl. Juomat ja kaikki sai katsomoon ja oli halvempaa muutenkin. Ei ole varaa käydä enää. Tämä peli katottiin jne ja tuskin mennää enää. Ennen käytiin eikä ikinä ihmetelty mitään. 975
Ootte ostanut jotkut huippupaikat sitten.
Nokia-areenalle ihan perus istumaliput on 25-35€, lapset puoleen hintaan. Eli vaikka kalleimman mukaan niin koko perheen hinta 120€.
Unohdit näköjään, että potti kasvaa kun ruokkii perheensä jäähallin sikahintaisilla ruoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö ap katsomassa naisten lätkää? Ringetteä?
Ringette on vielä tylsempi peli kuin jääkiekko. Naiskiekosta puuttuu äly, vauhti , taito ja kamppailu. Olen seurannut tyttären joukkueen pelejä ,joten tiedän mistä on kyse. Naiskiekko on ihan kiva harrastus pelaajille.
Kommenttisi kertoo sinusta, ei lajista ja sen pelaajista. # naisvihanäkyväksi.
No nainen olen itsekkin ja harrastanut aikoinaan jääpalloa. Todella hyvää kuntoilua. Naiskiekkoilua olen seurannut vuodesta 2006 lähtien kun oma tytär alkoi sitä harrastaa kuusi vuotiaana. Rahaa olen tähän harrastukseen sijoittanut tänä aikana varmaan reilut 15 k kun kaikki lasketaan mukaan plus käyttänyt aikaa kuskaamiseen, toimitsijana toimimiseen ja rahoituksen keräämiseen seuralle ja joukkueille. Se että sanoo totuuden ei ole naisvihaa.
Minusta on aina niin surullista kun naisvihaajalla on tyttäriä. Sinulta pitäisi ottaa lapset pois.
Paljonko olet itse panostanut tyttö- ja naiskiekon hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää niitä vähäpukeisia cheerleadereita 😞
Onhan niitä! Mene vaikka katsomaan!
Täytyy olla perverssi jota kiinnostaa alaikäiset tytöt hyppimässä jumppavehkeissä .
On väärä yleistys, että kaikki jäähallien heruttelijatanssijat olisivat alaikäisiä.
Minulle riittää se, että suurin osa on. Ällöttävää kuolata nuoria , jotka tyhmyyttään heiluu siellä vähissä vaatteissa lihakimpaleina.
Lätkäliigan pomona häärää ekaa kertaa nainen.
Ei huvita mennä tyhjille lehtereille kököttämään
Äijäviihdettähän kiekko on aina ollutkin, nyt sitä on viety poppariwoke suuntaan niin näkyy suoraan tyhjinä penkkiriveinä.
Monena vuonna olen ihan kannatuksen vuoksi ostanut kausikortin. En enää. 30 kotipeliä runkosarjassa katsella kun geelitukat leikkii hippasta
Träppäämisen ja viivelähtöjen välissä, ei vaan jaksa.
Golfin jälkeen karmein urheilulaji. Ei voisi vähempää kiinnostaa..ja olen vielä turkulainen...ja mies pelaa vanhoilla päivillä harrastelätkää..mutta ei.
Jääkiekko, tuo maailman mittakaavassa pieni marginaalilaji on liian isossa asemassa suomessa. Seuraan mielummin jalkapalloa tai koripalloa.
Oheismyyntihinnat... eli olut, limu, nakkimuki jne...ovat vaan liian korkeat
Hirveen kallista. Voisin huvin ja harrastuksen vuoksi viedä lapset katsomaan, mutta lipuista revitään järjettömät hinnat.
Sen lisäksi kiinnostus on vaan totaalisesti kadonnut. On aika juntti laji loppujen lopuksi. En ole nykyään seurannut edes mm kisoja.
Varmaan jäi niihin mm kisoihin joitain vuosia sitten kun tajusin tuomareiden olevan täysin lahjottuja. Mitäpä sitä sellaista seuraamaan.
Eilen oli Nokia-areenassa minä ja 12 000 muuta. Oli tunnelmaa! Ilveksen ja Tapparan paikallispelit ovat tällä hetkellä ainoita, jotka vetävät porukkaa. Lippu maksoi 30 e, paikka oli ihan hyvä ja sieltä näki hyvin. En kokenut tarvetta sen parin tunnin aikana syömiseen tai juomiseen, normaali ihminen huolehtii ruokailunsa kuntoon niin, ettei ole sudennälkä juuri sillä hetkellä kun tuhat muuta jonottaa makkaraa. Omituista, jos ei paria tuntia pärjää ilman ruokaa tai juomaa, saati että viitsisi valittaa ruokien hinnoista. Ostaminen on ihan vapaaehtoista.
liikemiehenä saan yhteiskumppaneilta ilmaisia lippuja. liput heitän roskiin, kun on parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö ap katsomassa naisten lätkää? Ringetteä?
Ringette on vielä tylsempi peli kuin jääkiekko. Naiskiekosta puuttuu äly, vauhti , taito ja kamppailu. Olen seurannut tyttären joukkueen pelejä ,joten tiedän mistä on kyse. Naiskiekko on ihan kiva harrastus pelaajille.
Kommenttisi kertoo sinusta, ei lajista ja sen pelaajista. # naisvihanäkyväksi.
No nainen olen itsekkin ja harrastanut aikoinaan jääpalloa. Todella hyvää kuntoilua. Naiskiekkoilua olen seurannut vuodesta 2006 lähtien kun oma tytär alkoi sitä harrastaa kuusi vuotiaana. Rahaa olen tähän harrastukseen sijoittanut tänä aikana varmaan reilut 15 k kun kaikki lasketaan mukaan plus käyttänyt aikaa kuskaamiseen, toimitsijana toimimiseen ja rahoituksen keräämiseen seuralle ja joukkueille. Se että sanoo totuuden ei ole naisvihaa.
Minusta on aina niin surullista kun naisvihaajalla on tyttäriä. Sinulta pitäisi ottaa lapset pois.
Paljonko olet itse panostanut tyttö- ja naiskiekon hyväksi?
Jaa verrattuna edelliseen kommentoijaan? Olen jättänyt haukkumatta naisten peliä lajiksi josta "puuttuu äly, vauhti ja taito" ja olen jättänyt tyrkyttämättä näitä naisviha-ajatuksia muille. Jo se tarkoittaa että olen panostanut enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jäät kauheita mainostilkkutäkkejä eikä fanipaitojakaan viitsi ostaa samasta syystä ym ym
Monet pikkuseikat alkaa ärsyttämään niin loppuu kiinnostus koko liigaan
Itsekin tätä ajatellut. Miksi maksaa isot rahat pääsylipuista jotta pääsee katsomaan mainoksin kuorrutettua urheilua. Ehkä siellä mainosten alla on jotain urheilua - mene ja tiedä?
Ei kaupallisuudessa sinänsä mitään pahaa. Mutta urheilussa siitä on tullut palvelijan sijaan kovaa ääntä pitävä isäntä.
Paras asia jääkiekossa on ollut lätkä-liiga karkit.
Viimeksi olin kutsuttuna aitiossa muutama vuosi sitten. Kännisiä katsomossa. Ei kiitos. Ei oikein tuntunut urheilutapahtumalta.