Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla nainen on vaikeuksia saada

Vierailija
30.10.2006 |

orgasmi, haluan suositella kokeilemaan Dynagine-voidetta. Koska itselläni oli asia ongelmana, haluan kertoa löydöstäni. Sivelen voidetta aivan pikkuriikkisen verran sormella klittan alueelle, orgasmi tulee erittäin nopeasti sekä huomattavasti rajumpana ja nautittavampana kuin ilman. Sopii siis käytettäväksi " sormeiluun" ja esim. pikkudelfiinin kera. Voidetta myydään ainakin erotiikkaliikkeissä, mm. nettimyynnin kautta.

Itse en olisi uskonut voiteella olevan tällaista vaikutusta, onneksi uskaltauduin ostamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAH!

Vierailija
2/10 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilasin elämänsuola-nimisestä nettikaupasta. Googlettamalla hakusanalla dynagine löytyy muitakin firmoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta en sano!

Vierailija
4/10 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus lähti jo menemään...

Vierailija
5/10 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan kuumottaa ja kylmittää tai jotain ja mulla jopa puuduttaa. Ollaanpa taas tässäkin naiset näköjään yksilöitä. Uskon että voi jollain toimiakin, eli kokeilkaa ihmeessä.

Vierailija
6/10 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on olemassa toisiakin samaan ongelmaan tarkoitettuja voiteita.

Vierailija
7/10 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä laittaa emättimeen?? Saan klitta orkun mutta en munalla...

Vierailija
8/10 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdoin miestä ja nyt saan orgasmeja :)

no, sain mä edellisen kanssa yhdynnässä, mutta tää uusi mies antaa orgasmin suullaan ja sormillaankin, kyllä toi rakastelukin on taito laji, on on

Vierailija
9/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostuneena ostin voidetta ja kokeilin. Mutta siis miten se teillä toimii. Mulla tuli lähinnä kylmä tunne sinne mihin voidetta laitoin. Ei kyllä räjäyttänyt mulla mitään :(

Vierailija
10/10 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan voidetta klittalle herneen kokoisen määrän, levittelen siis sormella ja sitten esim. pikkudelfiini tai oma sormi hommiin (siis jos miestä ei ole paikalla, on tätä voidetta tullut kokeiltua hänenkin kanssaan)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi