Suositelkaa lämmintä peittoa
Kommentit (13)
Meillä on kaikilla Joutsenen untuvapeitot. Muilla perheenjäsenillä 500 g, mulla 700 g.
Hei. Suosittelen näillä ilmoilla lämmintä peittoa yöksi. Ellei lämmitys pelaa kunnolla, olet muuten vaarassa vilustua. Muutenkin, kun ulkona on kylmä, on yöllä mukavaa kääriytyä lämpimän peiton alle.
Jossakin Jyskin peitossa oli aivan hyvä hinta/laatu. En nyt muista, mistä noita on ostettu, mutta muhkeat untuvapeitot meillä kaikilla on.
Småsporrelle ääni, tykkään nukkua alasti myös talvella ja tuo peitto on ollut ainoa jossa se onnistuu, ihana lämmin pesä :) Eikä ole hinnankirous.
Villahuopa on ihan paras. Keinokuituiset peitot hiostaa ja se vilu tulee siitä.
Tämä villapeitto!
suosittelen lämmintä peittoa.
Ole hyvä.
Hoie, paksuin eli painavin malli. Stockalta. Kaikista muhkein ja pehmein ja lämmin.
Noita villapeittoja saa ikeastakin. Mä ostin tuon kalliin epiton ja harmittaa kun ei se ole mitenkään erikoisen lämmin ja painaa ihan älyttömästi.
Muistakaa että untuva ei ole mikään inhimillinen vaihtoehto, saatetaan repiä jopa elävistä linnuista!!!!
Suomen säihin lämmin peitto on joko villaa tai untuvaa. Kaikki keinokuituiset polyesterpeitot pitää unohtaa.
Mulla on jyrkistä tronfjellet lämminversiona eikä oo tullu kylmä. Yhtä lämmin kun oli untuvapeittokin. Hinta oli alle 50e. Hyvin kestänyt käytön ja Pesut.
Ikeasta småsporre, kaksi kokoa toinen maksaa 30€ ja isompi koko 50€, erittäin lämmin ja loistava hinta-laatusuhde. Miinuksena se että on niin muhkea ettei ainakaan tuo isompi koko mahdu omaan 5kg pesukoneeseen vaan vaatii pesulassa pesun.