Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanviljelijänainen

Vierailija
23.09.2022 |

Maataviljelevä nainen uusi somejulkkis 👍
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f81e0064-ccce-4b18-95c6-a2d9d1cf62df

Youtubessa oma kanava missä tekee maatilantöitä 👍

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole maajussi-ohjemassa? 😍

Vierailija
2/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin pärjää maatilalla 💪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa heruttelee 😅

Vierailija
4/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottis 😘

Vierailija
5/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin palstapojat tuoltapäin..herätys😉

mies54v

Vierailija
6/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että Amski. Välillä tullut vastaan tubessa, tänä kesänä seuraajat alkaneet nousta kohisten.

Eiks toi kuitenkin ole vielä ihan teinix eikä mikään nainen.

Vierailija
7/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että Amski. Välillä tullut vastaan tubessa, tänä kesänä seuraajat alkaneet nousta kohisten.

Eiks toi kuitenkin ole vielä ihan teinix eikä mikään nainen.

Hmm ei näköjään, 23. Mä olin varma etä 15 X-D

Vierailija
8/27 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on sinkku? Onhan tuo ihan kiva ja ikää vasta 28v, tosin matka alkaa olla yli puolen välin jo.

Luulenpa, että olisi aika peto sängyssä. Tulisuus huokuu tänne asti.

Vierailija
9/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaista halua, kun korostaa ihan, ettei mistään löydy pätevämpää miestä. Tuskinpa kukaan haluaa oppipojaksi ja tulla täysin kyykytetyksi. Tuosta tulee kuva, että etsii miestä keittiöön eikä niinkään maataloushommiin, vaan haluaa itse tehdä kaiken. Ehkä sellainen 40+ vuotias, joka on pyörittänyt maatilaa hieman kauemmin, voisi olla hyvä ja pätevämpi hänelle. 

Vierailija
10/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataloustöissä pysyy kroppakin tikissä. Typyllä komea hauis. Aina upea näky kun nainen ajaa isoa työkonetta 👍

Vierailija
11/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin lähteä keittiöön ym. emännän töihin sinne, jos olisin sinkku. Ei haittaisi yhtään, vaikka vanhat roolit olisivat toisinpäin. Edellyttäen tietysti sitä, että kemiat menisivät muuten yksiin.

Vierailija
12/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin juttua lukiessa, että onko muka noin tavatonta, että nainen tekee maatilahommia? Eikö se ole ihan normaalia ja aika moni nainenhan jatkaa tilaa, vai...?

Vierailija
13/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin juttua lukiessa, että onko muka noin tavatonta, että nainen tekee maatilahommia? Eikö se ole ihan normaalia ja aika moni nainenhan jatkaa tilaa, vai...?

Yleensä perheen nuorin poika jää maatilalle jumiin kun vanhemmat sisarukset lähtee kaupunkeihin opiskelemaan.

Vierailija
14/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö maatilaa isännöivä nainen ole ihan vain emäntä. Vai viittaako se johonkin tiettyihin töihin eikä sukupuoleen, luulin ettei. Outoa, että saa ihmetteleviä kommentteja tuosta.

Nainen oli kyllä mielestäni symppis ja toivon tsemppiä tilanhoitoon hänelle.

Vierailija
15/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olenkin aina ihmetellyt, miksi juuri pojan pitäisi jatkaa tilaa? Ei kai se sukupuoleen katso vaan taipumuksiin ja kiinnostukseen. Nuori nainen jutussa vaikuttaa mukavalta ja fiksulta. En uskoisi olevan vaikeaa löytää kumppania tilalle pitemmällä tähtäimellä. Hänhän on aika nuorikin vielä.

Vierailija
16/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisetkin pärjää maatilalla 💪

miksei pärjäisi. kunhan muistaa laittaa kaiken someen. ilman somea nainen ei tekisi mitään

Vierailija
17/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollaista halua, kun korostaa ihan, ettei mistään löydy pätevämpää miestä. Tuskinpa kukaan haluaa oppipojaksi ja tulla täysin kyykytetyksi. Tuosta tulee kuva, että etsii miestä keittiöön eikä niinkään maataloushommiin, vaan haluaa itse tehdä kaiken. Ehkä sellainen 40+ vuotias, joka on pyörittänyt maatilaa hieman kauemmin, voisi olla hyvä ja pätevämpi hänelle. 

Niin, ei ehkä ihan kaikille sovi. Jollekin voisi tuollainen sopia hyvinkin, jos ei koe uhkana pätevää naista.

Vierailija
18/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on iso miinus. Ehkä se on seuralainen yksinäisessä työssä, joten ymmärrettävää kuitenkin.

Vierailija
19/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset jutut onkin suunnattu kaupunkeihin joissa on konservatiivisia näkemyksiä oman kaupungin ulkopuolisesta maailmasta.

Vierailija
20/27 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset jutut onkin suunnattu kaupunkeihin joissa on konservatiivisia näkemyksiä oman kaupungin ulkopuolisesta maailmasta.

Voi hyvinkin olla. Vaikka pitihän Helsingissäkin Miina Äkkijyrkkä pientä tilaa lehmineen. Naisia on maatila- tai karjanhoitotöissä paljon, varmasti jonkin verran päätilallisenakin. Luvuista en tiedä. Yksin tilan pitäminen on tietysti raskasta kenelle tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi