Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin niin paljon nähdä yhden miehen

Vierailija
23.09.2022 |

mutta miten sen saisin järjestettyä? Tunnen kyllä miehen puolison ja nähdään aina silloin tällöin, mutta miten kehtaisin ehdottaa tälle vaimolle jotain tapaamista missä hänen miehensäkin on paikalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoiset kuviot. Olet siis ihastunut ystäväsi mieheen vai? Siinä menee helposti teidän ystävyys kun hänelle alkaa asiat selviämään. Itse kierrän kaukaa ystävien eksät ja nyksät. Kyllä niitä muita miehiä pitää löytyä jos kumppania itselle hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajenna reviiriä äläkä syö kuormasta.

4/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on unohdettava se mies. Tuotat vain pahaa mieltä itsellesikin, kun haikailet varattua.

Vierailija
5/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskieltoa pukkaa.

Vierailija
6/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kaikki on mahdollista. Minun naapurissa asuu pariskunta ( naimisissa ja lapsia ) jotka ovat aikaisemmin seurustelleet toistensa parhaimpien ystävien kanssa. Ovat kuulemma vieläkin hyvissä väleissä keskenään ...

Vierailija
7/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin kaikki on mahdollista. Minun naapurissa asuu pariskunta ( naimisissa ja lapsia ) jotka ovat aikaisemmin seurustelleet toistensa parhaimpien ystävien kanssa. Ovat kuulemma vieläkin hyvissä väleissä keskenään ...

Ap vaikuttaa creepyltä

Vierailija
8/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vain? Minä haluaisin nähdä monta miestä. Tiedätkö sellaisen sanan kuin eräs?

Vierailija
9/10 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tuomitsette ap:n? Ei ketään voi omistaa ja jos tunteet ap:n ja miehen välillä on molemminpuoleiset niin sille ei vaan voi mitään.

Vierailija
10/10 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoiset kuviot. Olet siis ihastunut ystäväsi mieheen vai? Siinä menee helposti teidän ystävyys kun hänelle alkaa asiat selviämään. Itse kierrän kaukaa ystävien eksät ja nyksät. Kyllä niitä muita miehiä pitää löytyä jos kumppania itselle hakee.

Olen kyllä ihastunut ja tarvittaessa hylkäämisen ystävyyteni, jos saan tämän miehen omakseni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän