Kokemuksia vilauttelijoista/runkkareista julkisilla paikoilla?
Millaisia kokemuksia teillä on erilaisista vilauttelijoista tai runkkailijoista julkisilla paikoilla?
Itse olen törmännyt muutaman kerran uimarannalla miehiin jotka ovat hinkanneet muniaan minulle vaatteiden päältä ja kerran sivummalla yksi runkkasi samalla kun katseli minua ja kaveriani. Toisaalta nämä ällötti ja huvittu, mutta myönnän että myös vähän kiihotti. En kumminkaan ilmoittanut asiasta kenellekään enkä ole mennyt koskemaan ketään vaikka yksi näistä kovasti viittoili lähemmäs.
Millaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (39)
Yläkoulussa tunnilla takarivissä yks poika heilui tuolissa ja nosteli lantiota rytmikkäästi ylöspäin. Olin toisella puolella luokkaa takana myös ja huomasin katseen mun suuntaan. Jotenkin kiehtovaa, että se saattoi ihailla mua samalla. Joskus vieläkin muistelen tota masturboidessa.
Kesällä kadut on täynnä naisia, jotka tahtovat esitellä itseään säädyttömissä asuissa. Kukaan ei kyseenalaista tämän oikeutusta. Kamelinvarpaat, rintavaot ja nännit tunkee kaikkien silmille.
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulussa tunnilla takarivissä yks poika heilui tuolissa ja nosteli lantiota rytmikkäästi ylöspäin. Olin toisella puolella luokkaa takana myös ja huomasin katseen mun suuntaan. Jotenkin kiehtovaa, että se saattoi ihailla mua samalla. Joskus vieläkin muistelen tota masturboidessa.
Satuin näkemään vilaukselta kutosluokalla kun eräs poika hyväili farkkujen vetskarista ulkona sojottavaa, korkeaa seisokkiaan takapulpetissa. Pojan edessä istui luokan kuumin tyttö. Hän yritti toisella kädellään ja puhelimella peittää toimintaansa, mutta se ei oikein onnistunut. Olin palauttamassa kirjaa kirjahyllyyn luokan takana äikän tunnilla.
Kerran junassa.
Olimme siskon kans menossa Ylivieskasta Ouluun.
Muutaman penkkiriviä edempänä istui mies,joka katseli meitä. Mua se kiihotti,ja mietin miten härnäisin.
Hilasin hieman hametta ylemmäs.
Tiesin että pikkarit näkyy,yritin pikkareitakin siirtää,valuin ihan älyttömästi.
Ja mitä se mies teki?🤩veti takin suojassa kalunsa esiin. Vilautteli aina sillointällöin nostamalla takkia että näin.
Mua se huvitti.
Sisko kuiskas,kato tota miestä.
Vastasin että ,nauti se runkkaa mulle.
Harmi että Oulu tuli liian pian.
Olisin houkutellut sen veskiin..
Näyttäjän näkökulma. Useimmat naiset ovat uteliaita. Kun kesällä rannalla antaa naiselle mahdollisuuden nähdä lahkeesta sisälle niin pitkä katse on taattu. Pitkä katse taas aiheuttaa elimen työntymisen yhä enemmän esille, erektio on aika väistämätön, sen näkemisen suojaaminen ulkopuolisilta tuottaa joskus haasteita. Siemensyöksy voi tulla pelkästä naisen katseen antamasta kiihotuksesta. Tätä saattaa olla vaikea ymmärtää mutta niin vain on. Tilanne on järjettömän kiihottava ja nautinnollinen. Olisi mielenkiintoista lukea naisten kokemuksia tällaisista tilanteista. Kuten joku kirjoitti, naiset aika estottomasti paljastelevat, toivon ymmärrystä myös meille miehille.
Runkkarit, jotka minun kohdalle osuneet on olleet tosi pienimunaisia. Onko vilauttelu jokin pienimunasten harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Runkkarit, jotka minun kohdalle osuneet on olleet tosi pienimunaisia. Onko vilauttelu jokin pienimunasten harrastus?
Useimmilla meihillä on lepotilassa muna aika pieni mutta kun pysähtyy vilauttelijaa tarkkailemaan niin kiihottuminen saa elimen turpoamaan ja venymään, ei kannata kiirehtiä niin näkee isojakin :D
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan nais vilauttelijoita
On näkynyt. Mökkinaapurin rouva tykkää käyä kusella tontin rajalla. Joskus pyllistää joskus kusee pillu levällään seisoen. Tietää että nään.
Pari päivää sitten näin eräällä syrjäisemmällä parkkialueella, kun noin 35v kuorma autonkuljettaja oli tarpeillaan. En tiedä oliko mitenkään tahallista, mutta ei kyllä yhtään peitellyt kaluaan joka oli kyllä todella suuren näköinen. Voi olla toki, että ei edes alkuun minua huomannut, mutta minut nähdessäänkään ei kyllä yrittänyt sitä peitellä.
En tiedä johtuiko sitten siitä, että kundi oli hyvännäköinen muutenkin, niin ei minua se häirinnyt, oikeastaan päinvastoin. Jotenkikn ne ravistelut ym näytti todella hyvältä.
En silti haluaisi mitään puska runkkareita kohdalleni.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä kadut on täynnä naisia, jotka tahtovat esitellä itseään säädyttömissä asuissa. Kukaan ei kyseenalaista tämän oikeutusta. Kamelinvarpaat, rintavaot ja nännit tunkee kaikkien silmille.
Joo se on mielenkiintoinen kysymys mitä pidetään pervona ja mitä emansipaationa.
Toisaalta miehellä voi edellinen olla vielä vähemmän päällä.
Lapsena kouluun mennessä joku ukko esitteli mulkkuaan koulutien varressa. Ei innostanut.
Kun olin nuori 80-luvulla, pikkukaupungin uimahallin kiintiöpervo änkesi murrosikäisten poikien viereiseen suihkuun vemputtamaan, tai teki samaa vessassa jättäen oven auki. Aikamoinen olmi se hyypiö oli, mutta ei sitä kukaan koskaan tietääkseni ilmiantanut. Osasi myös varmaan hillitä itsensä silloin kun aikuisia miehiä oli paikalla, niin ei saanut turpaansa.
Nainen Hyvinkää kirjoitti:
Pari päivää sitten näin eräällä syrjäisemmällä parkkialueella, kun noin 35v kuorma autonkuljettaja oli tarpeillaan. En tiedä oliko mitenkään tahallista, mutta ei kyllä yhtään peitellyt kaluaan joka oli kyllä todella suuren näköinen. Voi olla toki, että ei edes alkuun minua huomannut, mutta minut nähdessäänkään ei kyllä yrittänyt sitä peitellä.
En tiedä johtuiko sitten siitä, että kundi oli hyvännäköinen muutenkin, niin ei minua se häirinnyt, oikeastaan päinvastoin. Jotenkikn ne ravistelut ym näytti todella hyvältä.
Hmm...missäs Hyvinkäällä tuollaista silmänruokaa (lähdössä ulkoilemaan koiran kanssa)😄
Heh, ei vaan. Ei minuakaan oikeasti mitkään puskarunkkarit kiinnosta. Mutta kieltämättä ajatus siitä kutkuttais, että näkisin jonkun hottiksen hyvin varustellun tuolla tavalla jossain.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena kouluun mennessä joku ukko esitteli mulkkuaan koulutien varressa. Ei innostanut.
Kaikki nämä muka kiihottuneet naiset ovat runkkailevia palstamiehiä.
Kun lapsesta saakka joutuu näkemään näitä itsensäpaljastajia, tuntee lähinnä inhoa ja pahimmassa tapauksessa pelkoa.
Jos suostumusta ei ole, älä vilauta.
Ja ei, tiukat housut tai puseron tissivako eivät ole sama asia kuin paljas sukuelin, jota usein vielä masturboidaan.
Ex-tyttöystävä oli törmännyt metsässä koiraa ulkoiluttaessa mieheen, jolla oli päällä pelkkä sadetakki ja kumisaappaat ja tumputti samalla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen Hyvinkää kirjoitti:
Hmm...missäs Hyvinkäällä tuollaista silmänruokaa (lähdössä ulkoilemaan koiran kanssa)😄
Heh, ei vaan. Ei minuakaan oikeasti mitkään puskarunkkarit kiinnosta. Mutta kieltämättä ajatus siitä kutkuttais, että näkisin jonkun hottiksen hyvin varustellun tuo
Kyllä Hyvinkäälläkin on muutamia paikkoja missä voit törmätä ainakin miehiin runkulla tms. Sitä en tiedä haluaako tämmöiset runkkaavat kaverit sitten katseluseuraa. Työkseni autokuskin hommia teen ja moneenkin kertaan näissä tietyissä paikoissa olen tauolla tai tarpeilla pysähdellyt ja yllättävän useinkin näkee näitä tyyppejä.
Kyllä meillä nainen tykkää vilautella oikein hyvinkin esim nakurannoilla. Aluksi hieman jännitti mutta nykyisin menee jo luonnostaan. Eikä runkkaajat ole kiusaksi asti yltyneet yllättävän kivan oloisia kavereita ovatkin. Ulkomailla huomattavasti rohkeammat miehet.
Ihanaa ois mennä makoilemaan nakurannalla ilakoivan naisen viereen. Ihan molemmipuolisesta visuaalisesta nautinnosta
eikö kukaan ole törmännyt näihin tai kehtaako joku myöntää itse vilautelleensa/runkanneensa tytöille/naisille?