Saako exän koiran kuolemasta lähettää surunvalittelut?
Kuulin toista kautta, että tämä vallan ihana koiruli oli kuollut vanhuuteensa. Onko creepyä stalkkerointia jos muistaa asiasta jonka ei pitäisi enää minulle kuulua?
Kommentit (19)
No jos haluat pitää yhteyttä exään niin kai tuokin tekosyyksi kelpaa.
Mielestäni ei, mutta sinä itse tunne kokonaisuuden parhaiten.
Itse olen lähetänyt entiselle naisystävälleni osanoton koiran kuoleman johdosta, koska tiesin miten rakas koira oli hänelle.
En lähettäisi edes exän kuolemasta.
Riippuu siitä millaisissa väleissä olette tai kuinka räjähtävä teidän ero on ollut. Yks asiaan vaikuttava juttu on myös se mistä olet tiedon saanut. Jos oot stalkannut exääsi, jätä laittamatta viestiä. Jos taas kuulit joltain yhteiseltä tutulta, voit laittaa viestiä ja pistää siihen viestiin myös et kuulit asiasta siltä ja siltä.
No miksi ei voi lähettää, jos sulle tuttu koira? Jos kaverin koira kuolisi, niin varmaan lähettäisit osanotot samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei, mutta sinä itse tunne kokonaisuuden parhaiten.
Itse olen lähetänyt entiselle naisystävälleni osanoton koiran kuoleman johdosta, koska tiesin miten rakas koira oli hänelle.
Siis mielestäni saa lähettää, ei ole creepyä.
Vierailija kirjoitti:
En lähettäisi edes exän kuolemasta.
Eksäsi on ilmeisesti tavallista karmeampi tapaus?
Nuolet itseksesi haavasi mutta noloa ottaa yhteyttä exään. Väkisin tulee fiilis että vonkaat hänen perään.
Eiköhän hän olisi itse ilmoittanut sinulle jos kokisi että olit hänelle ja koirulille niin tärkeä että sinun pitäisi tämän kuolemasta tietää.
Jos tiedät, että hänellä on jo uusi kumppani, älä lähetä. Ei olisi tarpeellista tai korrektia.
Muuten ihan sama, lähetit tai olit lähettämättä. Exä mikä exä.
Kyllä minä ainakin lähettäisin. Koira on kuitenkin perheenjäsen ja varmasti exällesi tärkeä.
Jos olette ihan ok väleissä niin miksi ei. Koira on varmaan ollut osa sunkin elämää joskus?
Vierailija kirjoitti:
Jos koira oli sinullekin rakas
Läheisen koiran kuolemasta tuskin kuulee minkään välikäsien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koira oli sinullekin rakas
Läheisen koiran kuolemasta tuskin kuulee minkään välikäsien kautta.
Miksei kuulisi? Olen minäkin kuullut.
Minunkin eksäni, jonka kanssa erottiin todella katkerissa väleissä, laittoi viestiä kun kissani kuoli. Eksä oli siis "tuntenut" kissan itsekin vuosia.
Oli pelkästään ihanaa, että muisti surussa.
Kai sitä saa mutta miettisin kaksikertaa kannattaako? Ilmeisesti ette kuitenkaan ole missään läheisissä väleissä.
On.