Taloyhtiön talkooporukalle kylmiöön varaamani muna-lohi-riisipiirakka oli puoliksi syöpötelty yön pimeydessä!
Oli vielä vaikea-selkoisessa Tuupervaara-rasiassa.
Kommentit (23)
Ne muualta tulleet syö jo muidenkin eväät.
Tee joskus jotain tahallasi outoa/pahaa ansaksi jääkaappiin, jos sen syömällä oppisi. Esim. juustokakku johon laitat reilusti suolaa tai suolainen piirakka jossa ihan överisti chiliä.
Mielestäni ihmiseltä ei voi odottaa noin suurta itsehillintää että olisi jättänyt syömättä. Kai olit varannut olutta viereen kyytipojaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihmiseltä ei voi odottaa noin suurta itsehillintää että olisi jättänyt syömättä. Kai olit varannut olutta viereen kyytipojaksi?
Kylmä voitaikinapiirakka ei ole kovin miellyttävää syötävää
Millainen on vaikea- selkoinen Tuupervaara- rasia?🤣
Onko syyllinen mies?
Hänhän ne useimmiten rääppii tai syöpöttelee.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha, mutta mitäs mä teen kun kävin Norjan reissulla uimassa ja eräs lohi söi mun munat. Mistä saan uudet, kuka maksaa, ja eikö Marin tähänkään puutu??????
Olisko tuo enemmän Lohelan juttuja😄?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on vaikea- selkoinen Tuupervaara- rasia?🤣
sellainen, missä on tiukasti lukkoon menevä uritettu kansi ja klipsuttimet tahi hakaset reunoilla varmistamassa kiinnipysymistä ja rääppimistä.
Vierailija kirjoitti:
Säästyikö lakka-hyyde-kakku?
Se on syöty jo niin monta kertaa, että ihme olis...
sellainen, missä on tiukasti lukkoon menevä uritettu kansi ja klipsuttimet tahi hakaset reunoilla varmistamassa kiinnipysymistä ja rääppimistä.[/quote]
Lisäksi omituisen muotoinen ja näköinen.
Ei tunnista, mihin tarkoitukseen olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Säästyikö lakka-hyyde-kakku?
tod.näköisesti säilynyt koska yöllä kaivataan enemmänkin suolapalaa kuin makeaa kakkua
tod.näköisesti säilynyt koska yöllä kaivataan enemmänkin suolapalaa kuin makeaa kakkua[/quote]
Itselleni käy kumpikin, makea tai suolainen.
Jos herkkuhimo iskee, se on menoa jos vaan jotain on tarjolla.
Viimeksi kääretorttua...
Onhan puolet jäljellä?
Tee siitä pienempiä paloja ja tarjoa lisäksi muuta.
Laita kivat koristeet, niin menee huomio niihin eikä harmita!
Vierailija kirjoitti:
Onhan puolet jäljellä?
Tee siitä pienempiä paloja ja tarjoa lisäksi muuta.
Laita kivat koristeet, niin menee huomio niihin eikä harmita!
pellillisestä piirakkaa tulee aika monta palaa isollekin talkooporukalle, tuo ehdotuksesi on vähän huijaamista. tuskin enää ennättää leipasemaan mitään muuta ruokaisaa, sitten pitää laittaa suolatikkuja ja sipsiä kulhoon.
No tietysti on huijausta, mitä muuta tuossa voikaan tehdä🤣
Mumman hautajaisiin tehty lakka-hyyde-kakku, jonka mies on syönyt yön aikana.
Aika paha, mutta mitäs mä teen kun kävin Norjan reissulla uimassa ja eräs lohi söi mun munat. Mistä saan uudet, kuka maksaa, ja eikö Marin tähänkään puutu??????