Hyviä kokemuksia terveydenhoidosta
Nyt kun joka puolelta saa lukea terveydenhuollon huonoista puolista olisi kiva lukea myös positiivisia juttuja. Jos työskentelet alalla, mitkä ovat niitä työn hyviä puolia? Jos taas et työskentele, onko sinulla joku muisto hyvästä hoidosta tai mukavasta hoitajasta/lääkäristä? Itse jouduin päivystyksen kautta leikkaukseen Meilahden sairaalaan muutama vuosi sitten ja hoito oli erittäin ammattimaista sekä ystävällistä. Heräämön rempseä hoitaja jäi hyvin mieleen. Luoja tietää mitä hänelle olen höpötellyt tokkurassa, mutta aivan ihana asenne hänellä oli ja se hyvä fiilis tarttui.
Kommentit (2)
Mulla on pelkästään hyviä muistoja hoitajista ja lääkäreistä. Itseasiassa olen heille henkeni velkaa saatuani vuosia sitten harvinaisen ja hengenvaarallisen sairaskohtauksen, joka aiheutti massiivisen sisäisen verenvuodon. Mulle on myös laitettu molempiin polviini tekonivelet ja kummallakin kerralla hoito oli erittäin asianmukaista ja hyvää.
Työn hyviä puolia ihanat kiitolliset mummot ja papat. Ja sekin palkitsee jos haastavamman asiakkaan esim muistisairaan kanssa saa käynnin ja tarvittavat toimenpiteet hyvin sujumaan. Kotihoidossa työskentelen.