Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, masturboitko ennen sekasaunaan menoa, jotta pystyt olemaan rentona siellä?

Vierailija
23.09.2022 |

Kuulin huhua, että jotkut miehet masturboivat ennen sekasaunaan menoa, varmistaakseen sen että kalu ei "herää" kovin helposti alastomien naisten seurassa.

Jos olet mies, oletko käyttänyt koskaan tällaista taktiikkaa, ennen kuin menet sekasaunaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon, mutta saunassa ollut lihava ja upea nainen sai kullini kovaksi. Runkattiin kyllä yhdessä sitten,

Vierailija
2/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tuota menetelmää naisen kanssa ensitreffeille mennessäni. Näin pystyy paremmin keskittymään naiseen itseensä eikä pelkästään mieti kuinka herkku hän on ja kuinka mukavaa häntä olisi paneskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tarpeen. Kykenen kyllä hillitsemään itseni, kuten mielestäni aikuisen tulee pystyä. Teininä en sekasaunonut, silloin olisi voinut olla hankalampi hillitä keulimista.

Vierailija
4/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä apn juttu on taas yksi syy, miksi en sekasaunaan mene. Saunassa haluan saunoa, enkä olla minkään runkkarin tuijottelun kohteena.

Vierailija
5/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tuota menetelmää naisen kanssa ensitreffeille mennessäni. Näin pystyy paremmin keskittymään naiseen itseensä eikä pelkästään mieti kuinka herkku hän on ja kuinka mukavaa häntä olisi paneskella.

Tämä on tuttua, hyvä lähestymistapa.

Vierailija
6/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En runkkaa vaan rakastelen. Outo kysymys.

Vierailija
7/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi tietää ketä sinne sekasaunaan tulee, joten en etukäteen runkkaile turhan päiten. Jos kuitenkin alkaa seisoa, niin runkkailen vasta saunassa. Sitähän ei koskaan voi tietää, jos tähän saisi auttavaa kättä, tai suuta mikä tekee hommasta huomattavasti mielyttävämpää

Vierailija
8/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy runkkailla parit itkut ennen puulaakijoukkueeni kanssa saunaan menoa etten saa aikaan hämmennystä jöpötyksellä. Pojat on parinkympin kieppeillä, minä kolmekymppinen valmentaja.

Vierailija
9/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hierojalle menoa on tullut runkattua. Kerran sattui että alkoi komesti seisomaan kun reisiä hierottiin nainen kyllä sanoi että älä välitä tätä sattuu

Vierailija
10/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen hierojalle menoa on tullut runkattua. Kerran sattui että alkoi komesti seisomaan kun reisiä hierottiin nainen kyllä sanoi että älä välitä tätä sattuu

Minkä takia sitä sattui.? Verenkiertohäiriö?

Vierailija
11/11 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Käyn aktiivisesti, useita kertoja viikossa, yleisessä saunassa, joka on sekasauna, ja jossa ollaan uima-asut päällä. Itse menen sinne puhdistautumaan ja rentoutumaan. Vaikka omaa seksuaalisuutta ei voi pois kytkeä, ja joskus noteeraankin jonkun naisen kauneuden, niin saunassa uima-asut päällä oleminen on minulle itse asiassa paljon epäeroottisempaa kuin normaali vaatteet päällä tapahtuva oleminen ja kommunikointi.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi