Mies, masturboitko ennen sekasaunaan menoa, jotta pystyt olemaan rentona siellä?
Kuulin huhua, että jotkut miehet masturboivat ennen sekasaunaan menoa, varmistaakseen sen että kalu ei "herää" kovin helposti alastomien naisten seurassa.
Jos olet mies, oletko käyttänyt koskaan tällaista taktiikkaa, ennen kuin menet sekasaunaan?
Kommentit (11)
Käytän tuota menetelmää naisen kanssa ensitreffeille mennessäni. Näin pystyy paremmin keskittymään naiseen itseensä eikä pelkästään mieti kuinka herkku hän on ja kuinka mukavaa häntä olisi paneskella.
Eipä ole ollut tarpeen. Kykenen kyllä hillitsemään itseni, kuten mielestäni aikuisen tulee pystyä. Teininä en sekasaunonut, silloin olisi voinut olla hankalampi hillitä keulimista.
No tämä apn juttu on taas yksi syy, miksi en sekasaunaan mene. Saunassa haluan saunoa, enkä olla minkään runkkarin tuijottelun kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Käytän tuota menetelmää naisen kanssa ensitreffeille mennessäni. Näin pystyy paremmin keskittymään naiseen itseensä eikä pelkästään mieti kuinka herkku hän on ja kuinka mukavaa häntä olisi paneskella.
Tämä on tuttua, hyvä lähestymistapa.
En runkkaa vaan rakastelen. Outo kysymys.
Sitä ei voi tietää ketä sinne sekasaunaan tulee, joten en etukäteen runkkaile turhan päiten. Jos kuitenkin alkaa seisoa, niin runkkailen vasta saunassa. Sitähän ei koskaan voi tietää, jos tähän saisi auttavaa kättä, tai suuta mikä tekee hommasta huomattavasti mielyttävämpää
Mun täytyy runkkailla parit itkut ennen puulaakijoukkueeni kanssa saunaan menoa etten saa aikaan hämmennystä jöpötyksellä. Pojat on parinkympin kieppeillä, minä kolmekymppinen valmentaja.
Ennen hierojalle menoa on tullut runkattua. Kerran sattui että alkoi komesti seisomaan kun reisiä hierottiin nainen kyllä sanoi että älä välitä tätä sattuu
Vierailija kirjoitti:
Ennen hierojalle menoa on tullut runkattua. Kerran sattui että alkoi komesti seisomaan kun reisiä hierottiin nainen kyllä sanoi että älä välitä tätä sattuu
Minkä takia sitä sattui.? Verenkiertohäiriö?
En ikinä.
Käyn aktiivisesti, useita kertoja viikossa, yleisessä saunassa, joka on sekasauna, ja jossa ollaan uima-asut päällä. Itse menen sinne puhdistautumaan ja rentoutumaan. Vaikka omaa seksuaalisuutta ei voi pois kytkeä, ja joskus noteeraankin jonkun naisen kauneuden, niin saunassa uima-asut päällä oleminen on minulle itse asiassa paljon epäeroottisempaa kuin normaali vaatteet päällä tapahtuva oleminen ja kommunikointi.
M35
Oon, mutta saunassa ollut lihava ja upea nainen sai kullini kovaksi. Runkattiin kyllä yhdessä sitten,