Mikä vaivaa tällaista ihmistä ja oletko törmännyt vastaavaan?
Henkilö josta puhun on eräs mies jonka olen tuntenut lapsuudesta ja kenen kanssa on joskus nuoruudessa ollut hieman ihastumista ja nyt deittisovelluksessa törmäsimme toisiimme ja ollaan juteltu ja vaikka hän on ilmaissut että olisi kiva katsoa ja tutustua uudelleen, niin hänestä ei oikein tunnu saavan mitään irti, ei kiinnosta mitkään keskustelun aiheet joita olen yrittänyt aloittaa, sanoo joko suoraan tai sitten kuittaa ne jotenkin siten että keskustelua ei pääse syntymään. Mielestäni todella omituista käytöstä, eikä hän aikaisemmin ollut tuollainen. On käynyt mielessä että voisiko hänellä olla joku lääkitys mikä tekee tuota vai mistä ihmeestä on kyse?!
Kommentit (3)
Ei ole sellainen ihminen, kenenä hänet muistat enää tai ehkä koskaan ollutkaan? Vaikka joskus olisikin ollut jotain juttua aikoinaan, niin eihän se sitä takaa, että enää samaa kipinää löytyy. Ehkä ensin on enemmän uteliaisuutta, että voisiko vielä olla, mutta aika äkkiä sen huomaa, että onko.
Kuulostaa jotenkin tylsältä tyypiltä. Rasittavaa nyhtää ihmisestä irti juttua, kun mihinkään ei tartu eikä lähde juttuun mukaan. Ohita ja etsi sopivampaa seuraa. Ei kuulosta siltä, että tuossa nyt ihan älytön kiinnostus olis takana, ehkä enemmän vanhan muiston perusteella väkisin herättelyä?
Lisäksi puhuu paljon töistään, mutta jos kysyn tarkemmin, niin ei sitten kuitenkaan syystä tai toisesta kerro juurikaan mitään lisää. Tai jos sanon jonkun olevinaan hauskan jutun, niin harvoin laittaa mitään hymiötä tai sanoo "heh" tai mitenkään tuo ilmi että olisi ollut hauskaa. Tai jos serroin jostain, niin se puhuu vain jostain omasta jutustaan mikä ei liity siihen mitenkään mitä sanoin juuri...eli siis ei ole juurikaan mitään vuoropuhelua. En ole koskaan törmännyt tällaiseen ihan tällaisella tasolla, siksi mietinkin että onko ihan normaalia.
-ap
Olen aika suoraankin kysynyt että onko hän edes kiinnostunut, niin väittää olevansa, mutta ei yhtään välity, eikä häneen todellakaan oikein saa mitään irti.
-ap