Mitä mieltä miehestä joka omistaa vain yhdet ehjät farkut?
Kommentit (8)
Kuinka monet risat farkut hänellä on? Harvemmin nykyään näkee ehjäfarkkuisia miehiä.Hälläväliä millaiset farkut miehellä on,pääasia että on tyyppinä ok
Turn off, jos tuo siis tarkoittaa, että on vain yhdet käyttökelpoiset housut. Sitten, jos on muitakin housuja muuhunkin kuin urheilukäyttöön, ei haittaa. Tämä ihan jo siksi, että housut voivat likaantua, mennä rikki tai vaikka kastua, millä sitten lähdetään?
Torin annetaan osastolta saa lisää. Ukkojen hiki tarttuu voimakkaasti farkkuihin. Peseehän illasta farkut?
Niin ja kolmonen jatkaa, että ei minulla ole edes yksiä käyttökelpoisia farkkuja itselläni, muita vaatteita reilusti kyllä. Pitäisi mennä ostamaan, kivaltahan ne näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kolmonen jatkaa, että ei minulla ole edes yksiä käyttökelpoisia farkkuja itselläni, muita vaatteita reilusti kyllä. Pitäisi mennä ostamaan, kivaltahan ne näyttää.
Facebook roskalava, lahjoitetaan ja annetaan ryhmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook roskalava, lahjoitetaan ja annetaan ryhmät.
Ei ole onneksi rahapulaa, kyllä farkkujen pitää olla istuvat ja huolella sovitetut.
Turn of on kyllä. Kahdet EHJÄT farkut on hyvä. Kolmet on taas turn of, kuka tarvii kolmia farkkuja??
Kuinka monet risat farkut hänellä on? Harvemmin nykyään näkee ehjäfarkkuisia miehiä.Hälläväliä millaiset farkut miehellä on,pääasia että on tyyppinä ok