Manipuloituna äidiksi
Täällä on välillä jonkin verran kommentteja miehiltä, jotka ovat kokeneet tulleensa huijatuiksi isyyteen (esim. painostus tai pahimmassa tapauksessa ehkäisystä valehtelu).
Onko naisille käynyt samoin? Mies kepulikonstein saattanut raskaaksi tai manipuloinut jotenkin lasten hankintaan. Oliko se silloin ajanvaraus aborttiin vai elätkö onnellista perhe-elämää?
Kommentit (9)
Olen lukenut enemmän sellaisia juttuja, joissa mies väittää kiven kovaan rakastavansa lapsia, ja lupaa olevansa hyvä ja osallistuva isä. Sitten lapsen synnyttyä isä ei osallistu lapsen hoitamiseen.
Pitkäaikainen seurustelukumppani ilmoitti että ero tulee jollei hankita lasta. Jankutti ja jankutti, ja jotenkin sitten kummallisesti suostuin siihen, vaikka olin ollut täysin varma, etten koskaan halua lapsia. Tässä sitä nyt ollaan, äijä lähti toisen matkaan ja minä jäin yksinhuoltajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut enemmän sellaisia juttuja, joissa mies väittää kiven kovaan rakastavansa lapsia, ja lupaa olevansa hyvä ja osallistuva isä. Sitten lapsen synnyttyä isä ei osallistu lapsen hoitamiseen.
Tämä on varmaan se tavallisin tarina, itsekin menin retkuun. Mies painosti lapsentekoon, itse olisin vielä halunnut odottaa ja vakauttaa työurani. Kun lapsi sitten ilmoitti tulostaan ja raskaus eteni neljänteen kuuhun, eli ei voinut raskautta enää keskyttää, alkoi miehen baareissa juoksu, ryyppäys, minun alistamiseni kotiorjaksi ja lopulta väkivaltaisuus.
Sitten olen kuullut myös näitä, että mies on ottanut salaa kondomin pois kesken seksin.
Yhden kumppanin kanssa piti kondomin käyttöä tosiaan vahtia, kun yritti ottaa sitä pois. Kerran jouduin hakemaan je-pillerin ja hän suuttui siitä. Kuulemma lapsi olisi kiva, kun sitten minä olisin ikuisesti sidottu häneen. Samalla myös puheli, että lapsia olisi kiva siittää monta, mutta ei hän niistä huolehtia haluaisi. Ei ollut kovin pitkä suhde se.
Toinen julisti, että ero tulee, jos tulen raskaaksi ja teen abortin, hänen lastaan ei kukaan saa tappaa. Elämäntilanne oli sellainen, että kummallekaan lapsi ei olisi ollut hyvä asia. Tuo tyyppi myös venkoili kondomin käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikainen seurustelukumppani ilmoitti että ero tulee jollei hankita lasta. Jankutti ja jankutti, ja jotenkin sitten kummallisesti suostuin siihen, vaikka olin ollut täysin varma, etten koskaan halua lapsia. Tässä sitä nyt ollaan, äijä lähti toisen matkaan ja minä jäin yksinhuoltajaksi.
Ikävä kuulla.
Ei ikinä pitäisi tehdä suuria peruuttamattomia päätöksiä pelkästään toisen painostuksesta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miehenkin kannattaa lisätä Tinderiin olevansa steriili vaikkei olisikaan. Pääsee deittailemaan oikeaa kohderyhmää.
Olin raskaana tapailu miehelle, kännissä tuli vahinko. Mies ei meinannut millään uskoa että lapsi oli hänen, syytti valehtelijaksi. Keskenmeno siitä tuli koska olin niin stressaantunut. Edelleen tapaillaan.
Ilmoitin treffeillä olevani steriloitu. Karsi tuollaisia.