Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt menee kotipizza boikottiin. Tilasin vanhan kunnon jauhelihapizzan valkosipulilla..

Vierailija
22.09.2022 |

Hetken luulin saaneeni väärän pizzan.
En maistanut jauhelihaa ollenkaan. En myöskään nähnyt pizzan pinnalla jauhelihaa.
Oikein tarkkaa katsoessa näin ihan pienen pieniä jauhelihan HIUKKASIA. Todellakin hiukkasia sillä jopa nuo valkosipulin kynnen muruset olivat näitä suurempia ja kynsikin oli murennettu melko pieneksi mujuksi.

Tuntuu, että rahaa paloi taas kerran hiukan edellistä kertaa enemmän. Kotipizza näköjään pihistää ja pihistää... Minulta ei enää pihistä.
Pizzat ei ole enää edes niin hyvänmakuisia, kuin ennen.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tilaa pizzaan jauhelihaa tai kinkkua, harvemmin kanaakaan. Liha on aina jotain heikkolaatuista hormonisötköä Puolasta tai Brasiliasta. Siis sellaista, mitä kukaan teistä ei ostaisi marketista!

Vierailija
42/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2022 ja joku vielä käy ählyillä? Kyllähän nuo ihan huudossa oli 10-20v sitten mutta enään ei viitsi edes astua mamuravintolaan. Puutteita hygieniassa ja ihmiset saa enemmän ja vähemmän oireita mm ruokamyrkytystä ripulia ym. Muutenkin samaa tunkkaista rasvapaskaa suurin osa. Pizzeriaksi valikoituukin suomalainen tai kotipizza aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kotipizzasta, käyn liki viikottain. Minusta pizzassa ei kuulukaan olla kiloa lihaa päällä vaan ihan maltillinen määrä riittää.

Nimenomaan. Vitosen karvapaikoissa ne kaatavat pussikaupalla markettitäytteitä sinne, koska se pulla niiden alla on kolme senttiä paksu ja pitää yrittää saada jotain muutakin siihen.

Itse kun tekee pitsaa, niin yleensä tekee juuri sen virheen että ahneuksissaan laittaa ihan liikaa täytteitä ja siitä tulee piirakkaa.

Vierailija
44/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni luulee Kotipitsaa suomalaiseksi, ja käy sen takia. Ei se ole; kyseessä on norjalainen ketju.

Vierailija
45/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tollo ostaa pizzoja. 

Oikean ja hyvän pitsan saa vain tekemällä itse.

Aivan älytöntä ostaa pitseriasta.

Harvalla on vielä kuitenkaan semmosta kunnon uunia, mihin saa sen 500 astetta.

Vierailija
46/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ählylätty hyisaatana kirjoitti:

2022 ja joku vielä käy ählyillä? Kyllähän nuo ihan huudossa oli 10-20v sitten mutta enään ei viitsi edes astua mamuravintolaan. Puutteita hygieniassa ja ihmiset saa enemmän ja vähemmän oireita mm ruokamyrkytystä ripulia ym. Muutenkin samaa tunkkaista rasvapaskaa suurin osa. Pizzeriaksi valikoituukin suomalainen tai kotipizza aina.

Kämppä Oulussa, tummat ihanat miehet tekee parhaat ja runsaat pitsat. Täällä ei suomalaisten paikkoja suosita.

Vierailija
47/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza alkaa olla menneen talven lumia. Medium-pannupizza oli paras tuote, minkä tekivät, senkin vetivät myynnistä.

Vierailija
48/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ählylätty hyisaatana kirjoitti:

En ole kertaakaan saanut mitään vatsaongelmia tai kohdannut muitakaan ongelmia ulkomaalaisten pitserioissa.  

Vierailija
49/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizza on kyllä ihan parasta, mutta olen huomannut että toisissa toimipisteissä on kyllä tasaisempi laatu kuin toisissa. Jauhelihaa en ole kokeillut pitkään aikaan, onkohan sitä muutettu jotenkin huonompaan suuntaan.

Sama.

Siis, että viimeksi viime viikolla käytiin ja todettiin, että on parempaa kuin viereinen pizza-kebab. Paikka on myös puhtaampi syödä. Jauhelihaa ei ole tullut kyllä pitkään aikaan meilläkään syötyä pitsoissa. Ehkä on laatu huonontunut.

Vierailija
50/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tollo ostaa pizzoja. 

Oikean ja hyvän pitsan saa vain tekemällä itse.

Aivan älytöntä ostaa pitseriasta.

Itse tekemällä saa hyvää pitsaa, mutta jos haluaa oikeaa pitsaa niin siihen tarvitaan kiviuuni ja sellaista ei ihan peruskerrostalo kolmiosta yleensä löydy.

Vierailija
51/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvakädet osaa oikean pizzan vääntää. Siihen ei Soimi pojat pysty.

Jep, kaikki ainekset suoraan purkista ja kaiken kruunaa kidutettu halal-liha, yäk. Olen saanut nuorena muutaman ruokamyrkytyksen, teen nykyään siis lättyni itse tai tilaan kunnon paikasta.

Vierailija
52/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat oikeita paikkoja niille joille ruuan laatu mitataan painossa. Suuret määrät rasvaista, laadutonta paskaa täytteenä ja ai että Suomi juntti tykkää

Suomijuntti on keskimääräisesti aika köyhä ja ostovoimaltaan heikko. Tästä johtuu se, että halutaan rahalle kunnolla vastinetta mikä toisin sanoen tarkoittaa mahdollisimman suurta määrää. Syytä valtiota joka ryöstää työläisten rahat. Jos ostovoima olisi parempi niin sitten ehkä keskityttäisiin laatuunkin. Tämä sama asia näkyy joka paikassa, köyhä kuoliaaksi verotettu kansa🤷

Vierailija
53/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hygienia ja tavaran laatu on varmaan hyvä?

Olen syönyt vähintään satoja karvakäsipizzoja enkä ole kertaakaan saanut ruokamyrkytystä tai edes ripulia. Hygienia ja tavaran laatu on siis erinomaisia, luultavasti parempia kuin kotipizzassa.

Just, oletko tutustunut Oiva-sivustoon? Ja ei, itse en enää tilaa Kotipizzasta kun ei ole edes suomalainen.

Vierailija
54/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza tosiaan myy pas kaa ylihinnalla. Tilasin kerran bolognesepitsan ja päällä lillui lähinnä jauhelikastiketta muistuttava,  kummallisen makuinen sotku ja seuraavan päivän istuin ripulilla. 

Ns. karvakäsipitserioista  olen saanut aina hyvää pitsaa enkä koskaan ruokamyrkytystä!

55/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On harmi että sählämänmählämä-pizzerioita on alettu kyttäämään ja maksavat nykyään verot siinä missä muutkin ravintolat.

Se epähygieenisyys. Ählämimehmet.

Vierailija
56/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kotipizzasta, käyn liki viikottain. Minusta pizzassa ei kuulukaan olla kiloa lihaa päällä vaan ihan maltillinen määrä riittää.

Nimenomaan. Vitosen karvapaikoissa ne kaatavat pussikaupalla markettitäytteitä sinne, koska se pulla niiden alla on kolme senttiä paksu ja pitää yrittää saada jotain muutakin siihen.

Itse kun tekee pitsaa, niin yleensä tekee juuri sen virheen että ahneuksissaan laittaa ihan liikaa täytteitä ja siitä tulee piirakkaa.

Kerrotko, mistä löydät tänä päivänä vitosen karvapaikan?

Vierailija
57/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjanpito.

Vierailija
58/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmän kerran kun hain Kotipizzasta ruokaa, töissä oli pelkkiä karvakäsiä 3 kpl. Meidän pitsoista 3/3 oli poltettu reunoista ja täytteetkin taas miten sattuu. Vielä viime vuoden puolella Kotipizza oli suosikki viikonloppumättöä, nyt taso laskenut nopeasti kuin lehmän häntä.

Vierailija
59/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkista elintarvikevalvonnan tulokset oivahymy.fi, ja lue arvosteluja netistä.

Vierailija
60/61 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen turkkilaispitseria tekee törkeän herkullisia lättyjä. Ei ole tarvinnut edes harkita koskevansa Kotipizzan tuotteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan