Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä osakkeita omistat ja kuinka paljon?

Vierailija
22.09.2022 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nok shorttia 10k, mutta määrä vaihtelee päivittäin

Mies54v

Vierailija
2/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovasti olen vuosien varrella ostellut ihan Sampoa, Fortumia, Wärtsilää, Fiskarssia, Kemira, Harviala, Metso outoteckiä, tietoa jne. Plussalla olen vielä vaikka tietysti kovasti kurssit tippunut, indeksirahastoja ja ETF rahastojen myös. Yhteensä salkku 13 000€, pikkuhiljaa lisilrn jos jotain jää yli. Viimeisen vuoden aikana en ole mitään ostanut, paitsi rahastoja. Jos sitten kohta aloittaisi taas ostot, kun ilmat on kuplasta pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin niitä keväällä. Nyt taitaa olla ehkä 30 k kiinni. Suomalaisista vain Konetta, ja sitten sähköautovalmistajia.

Vierailija
4/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varovasti olen vuosien varrella ostellut ihan Sampoa, Fortumia, Wärtsilää, Fiskarssia, Kemira, Harviala, Metso outoteckiä, tietoa jne. Plussalla olen vielä vaikka tietysti kovasti kurssit tippunut, indeksirahastoja ja ETF rahastojen myös. Yhteensä salkku 13 000€, pikkuhiljaa lisilrn jos jotain jää yli. Viimeisen vuoden aikana en ole mitään ostanut, paitsi rahastoja. Jos sitten kohta aloittaisi taas ostot, kun ilmat on kuplasta pihalla.

Salkku on siis pieni mutta raha on semmosta ihan ylimääräistä, eli ei haittaa elämää jos häviäisi kaiken.

Vierailija
5/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan 580 bitcoinia

Vierailija
6/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaara on hyvä.

Vierailija
7/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan 580 bitcoinia

hullua

Vierailija
8/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 yhtiötä ja hieman raaka- aineita. Suurimmaksi osaksi pohjoismaisia ja pohjois-amerikkalaisia. En nyt viitsi luetella yritysten nimiä. Koitan hankkia säännöllisesti hieman lisää kuukauden parin välein mutta en juurikaan uusia vaan niitä jotka kokenut vakaiksi.