Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas riideltiin miehen kanssa minun vapaista! ov

Vierailija
30.10.2006 |

Käyn kerran viikossa harrastuksessa ja muuten en saisi mennä minnekään. En pääse käymään kaupoissa yksinään ollenkaan :( Iso tappelu oli alussa siitä, että pääsisin edes kerran viikossa yksin ulos talosta, jo oman mielenterveyteni takia. Kävin sitten rauhassa kävelemässä, kaupoissa, kahvilassa, mitä vaan. Silloin tällöin " pääsin" ulos kahdestikin viikossa. Sitten mies alkoi marmattamaan, että luuhaat vaan kaupungilla, sulla ei edes ole mitään harrastuksia niin kuin hänellä! Otin sitten harrastuksen itselleni, josta tykkään tosi paljon. No, se on sitten ainoa minne pääsen :(

Nyt se huutaa tuolla alakerrassa, että vaikka kuin paljon annan sulle niin mikään ei riitä! Pitäisi olla onnellinen, että pääset siihen harrastukseesi. Muuten pitää olla hänen ja lapsen kanssa. Miksi ei voida mennä yhdessä kauppoihin? No siksi, että minä huolehdin aina lapsen 100 %:sti, miestä ei kiinnosta odotella, että katsoisin jotain vaatetta jne... En jaksa!!!!!

Tuntuu, ettei se tajua ollenkaan kuin kiinni täällä kotona on :( Itse voi töissä unohtaa kodin, käy työkavereiden kanssa ulkona lounaalla jne. Tiedän kyllä, että työkin on rankkaa, mutta silti. Jos joku viikko hän lähtee kahdesti viikossa harrastuksilleen niin silloin minä voin käydä kahdesti.

Mitä tässä voi tehdä? Jos yritän puhua niin heti alkaa huutamaan. Ei sille voi puhua!!! Itkettää.....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. turvakoti. net/turvakoti/kysely. nsf/FormToDb?OpenAgent&ReadForm=5_Neuvottelu_kohde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän