Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koen olevani elämässä tyytyväinen, vaikka ehkä ulkoisesti ei näyttäisi.

Vierailija
22.09.2022 |

Minulla on useampi lapsi, asumme vuokralla kaupungin ei niin ulkoisesti kauniissa talossa mutt olemme sisustaneet meille mieluisasti. Minulla on pitkäaikaissairaus ja lapsilla kaikenlaista. Vakituinen työpaikka, amk-koulutus, keskivertotuloilla. Ikää 45v. Ei ole autoa eikä matkoja. Harrastamme lähinnä ilmaishuveja ja kokkaan itse.

Ulkoisesti pidetään ehkä ei niin menestyneen oloisena eikä edes omistusasuntoa. Mutta koen, että olen itsenäinen, mulla on lapset, ei parisuhdetta joka ottaisi päähän. On työpaikka. Koen olevani melko tyytyväinen, onnellisuus ehkä liian vahva sana, mutta elämä on aika ok. Sairaudet kun saisi pois, voisin ehkä sanoa olevani onnellinen. Nyt pelko ja huoli vie sitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olet elämääsi tyytyväinen. Ei se ole siitä kiinni, miltä ulkoa näyttää, vaan miltä sisällä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikeinkin hyvältä.

Vierailija
4/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset, työ ja itsellinen elämä keski-ikäisenä: ihanaa!

5/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, tuohan kuulostaa kivalta, rauhalliselta elämältä pääsääntöisesti. Sairaudet toki aina on ikävä asia ja voivat aiheuttaa huolta, mutta nekin voidaan hyvällä hoidolla usein saada tasapainoon pitkäaikaisesti.

Vierailija
6/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin minä, mutta minulla on se auto ja matkoillakin silloin tällöin käydään. Silti olen tiettyjen ihmisten mielestä luuseri. Minua se ei haittaa, olen todella tyytyväinen elämääni, asiat ovat olleet paljon huonomminkin. Lähinnä säälittää että jotkut arvottavat ihmisiä esim. parisuhdestatuksen tai asumismuodon perusteella.

Vierailija
9/9 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tuosta mieleen se kun olen kasvanut ns. hyvässä, akateemisessa perheessä ja parikymppisenä mulla oli vielä selkeää ylemmyydentuntoisuutta duunareita kohtaan. Nyt kolmekymppisenä ihan hävettää että on ikinä ollut tuollainen asenne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä