Ei jestas mikä sirkus haku on 4kk määräaikaiseen työhön
2 haastattelua jo takana ja nyt pyydettiin vielä ilmoittamaan 2 suosittelijaa. Persoonallisuustestiä odotellessa. Ja todellakin 4kk määräaikainen homma eikä mitään takeita jatkumisesta. Helppoa hanttihommaa.
Eihän tässä työnhaussa nykyään ole mitään järkeä.
Kommentit (9)
Työvoimapula senkun pahenee HAHAHAHAHAHAHAAAAA
Minä taidan perua maanantaina työpaikkahaastattelun. Kyseessä myös lyhyt pätkä.
Joudun varmaan johonkin ristikuulusteluun yms.
Minä tein vanhanaikaisesti eli marssin yritykseen, kysyin töitä ja aloitin seuraavana päivänä vakipaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein vanhanaikaisesti eli marssin yritykseen, kysyin töitä ja aloitin seuraavana päivänä vakipaikassa.
Miten yritykseen marssitaan? Aulassa ensin väiteltyäsi vartijoiden kanssa pystypainit, pääset hissille. Hakkeroit hissin avaimellisen kerrospainikkeen hr-osastolle. Hissin aulassa paiskaat tuolin lukitusta lasiovesta ja sanot vastaan tulevalle reippaasti, heippa mä tulin töihin tossa cv. Mihin mä istun tekee töitä jees.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli vuonna mitä? Missä ja mikä ala?
Suuntaa suosiolla katse jonnekin toisaalle. Tsemppiä, toivottavasti löydät jonkun toisen kivan työn. Tuo nyt ei anna alkujaankaan hyvää kuvaa työpaikasta, tai ainakaan kovin rentoa tai miellyttävää työympäristöä ei kuvasta.