Minkä pankin asiakas olet ja oletko tyytyväinen?
Itse OP. Tyytymätön. Nettipankista kun etsii tietoa niin aika kauan saa etsiä jos löytää ollenkaan.
Sijoituksia tarjotaan hanakasti mutta muista vaihtoehdoista ei hiiskuta.
Ja aspa ihmiskontaktia hankalaa saada.
Kommentit (9)
Minulla on Nordea ja olen tyytyväinen. Aina on toiminut moitteettomasti ja pankin palvelunumerosta vastataan ja autetaan jos on kysymyksiä jostain asiasta.
Nordea pääpankkina ja varalla S-Pankki. En ole ollenkaan tyytyväinen, mutta joku asiakkuus on välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Nordea ja olen tyytyväinen. Aina on toiminut moitteettomasti ja pankin palvelunumerosta vastataan ja autetaan jos on kysymyksiä jostain asiasta.
Nordea minullakin. Olen erittäin tyytyväinen.
S-Pankki ja olen tyytyväinen, koska ei maksa mitään käytännössä. Sen jäsenmaksun saa kokonaan takaisin, jos eroaa.
OP:n asiakas ja olen ollut tyytyväinemån. Nettisivuilta on vaikea löytää tietoa, kun ovat niin valtavat, mutta oma maakunnassa sijatiseva pankkini vastaa tosi nopeasti viesteihin, jos on jotain kysyttävää.
OP ja en keksi mitään valitettavaa. No, luottokorttia en saa sieltä, mutta tuskinpa saisin sitä mistään muualtakaan sen puoleen. Erityisen tyytyvänen olen siihen, että bonuksilla saa kuitattua kaikki palvelumaksut.
Vierailija kirjoitti:
Nordea pääpankkina ja varalla S-Pankki. En ole ollenkaan tyytyväinen, mutta joku asiakkuus on välttämätön.
Minulla myös näin. Pidän Nordean mobiilipankki hyvänä, asiakaspalvelu on hyvää. Ainoa miinus kalliista koroista. S-pankki ollut vasta vähän aikaa mutta siihenkin tyytyväinen.
Myös OP, mutta olen ollut tyytyväinen. Täällä maaseudulla henkilökohtainen palvelu toimii erinomaisesti ja nettipankkikin on mielestäni toimiva.