Vaippa leikit.
Harrastaako täällä joku puolison kanssa vaippa leikkejä? Miten päädyitte tähän leikkiin? Miten harrastatte tätä leikkiä? Vaimo ruvennu vihjaileen että haluaisi pukea minulle vaipan... ollaan yli 30:nen pariskunta.
Kommentit (30)
Ei oo valitettavasti tullu kommentteja...
Olisi kiva jos mies mua nöyrryyttääkseen pukisi vaippaan ja mun pitäisi pissiä siihen. Voisi tehdäkin sen koska haluaa nähdä kun käyn kyykkypissillä ja masturboi samalla. Se on osa alistusleikkejä, nam.
Olen päättänyt suostua käyttään vaippoja kerta vaimo niin toivoo. Saapa nähdä minkölainen leikki tästä oikeen tulee.
Meillä harrastetaan vaippaleikkejä. Tykkään pitää boxereissa muovista vaippaliinaa ja vaimo hyväilee minua. Tykkään siitä ohuen muovin kosketuksesta iholla.
Utelias247 kirjoitti:
Olen päättänyt suostua käyttään vaippoja kerta vaimo niin toivoo. Saapa nähdä minkölainen leikki tästä oikeen tulee.
Onne kokeiluun! Toivottavasti saadaan "raportti" onnistuneista leikeistä
Ei taida naisia kiinnostaa vaipat :(
Itse käytän vaippoja usein kotona yksinollessani. On kiihoittavaa pissata vaippaan ja tuntea lämmön leviämään. Miestäni en ole saanut kiinnostumaan vaipoista enkä myöskään valitettavasti pissaleikeistäkään.
Nä vaippa jutut on vaikeita. Minullakin vaimo aina välillä haluaisi pukea minut vaippoihin ja muovi housuihin. Parikertaa olen suostunut vain siksi että vaimoni pitää siitä. En saa siitä mitään. Mutta vaimoni puhuu siitä viikkoja jälkeen päin.
Vierailija kirjoitti:
Nä vaippa jutut on vaikeita. Minullakin vaimo aina välillä haluaisi pukea minut vaippoihin ja muovi housuihin. Parikertaa olen suostunut vain siksi että vaimoni pitää siitä. En saa siitä mitään. Mutta vaimoni puhuu siitä viikkoja jälkeen päin.
MULLE heti tänne näin tuollainen IHANA vaimo... *please*
Luulempa että on aika harvassa ne naiset jotka innostuvat vaippaleikeitä aikuisten miesten kanssa. Mahtaako olla ihan oikeasti yhtäkään naista suomessa joka tähän ryhtyisi.
On niitä naisia Suomessa jotka pitävät vaipoista. Muutamaan olen kohdannut. Ikä haitari on ollut aika iso. Ja ihan tavallisia työssä käyviä. Eivät kyllä ole pitäneet asiasta suurta numeroa niin kun nää pridettäjät.
Mul on vaippa fetissi tykkään käyttää vaippoja pissata niihin .mul on kans muovi housut ja muovi sia vaippa liinoja käyn joskus kaupas pissat vaipassa mutta laitan muovi housut vaipan päälle.olen laittanut vaippa liinan sisään vaahtokarkkeja pyllyn kohdalle kävellessä tuntuu aika mukavasti.
Anna mennä vain, mitä tahansa puoliso haluaa, itse ainakin kokeilen kerran hänen ilokseen. Vaikka vaippoja.
Olisi ihanaa joutua naisen vaipotettavaksi!
M54
Pukisipa minunkin vaimo mut vaippaan... ja imettäisi