Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaippa leikit.

Utelias247
22.09.2022 |

Harrastaako täällä joku puolison kanssa vaippa leikkejä? Miten päädyitte tähän leikkiin? Miten harrastatte tätä leikkiä? Vaimo ruvennu vihjaileen että haluaisi pukea minulle vaipan... ollaan yli 30:nen pariskunta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukisipa minunkin vaimo mut vaippaan... ja imettäisi

Vierailija
2/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plugi peppuun ja vaipat päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo valitettavasti tullu kommentteja...

Vierailija
4/30 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos mies mua nöyrryyttääkseen pukisi vaippaan ja mun pitäisi pissiä siihen. Voisi tehdäkin sen koska haluaa nähdä kun käyn kyykkypissillä ja masturboi samalla. Se on osa alistusleikkejä, nam.

Vierailija
5/30 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippa leikit on yhdys sana

Vierailija
6/30 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/30 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt suostua käyttään vaippoja kerta vaimo niin toivoo. Saapa nähdä minkölainen leikki tästä oikeen tulee.

Vierailija
8/30 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan vaippaleikkejä. Tykkään pitää boxereissa muovista vaippaliinaa ja vaimo hyväilee minua. Tykkään siitä ohuen muovin kosketuksesta iholla.

Vierailija
9/30 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias247 kirjoitti:

Olen päättänyt suostua käyttään vaippoja kerta vaimo niin toivoo. Saapa nähdä minkölainen leikki tästä oikeen tulee.

Onne kokeiluun! Toivottavasti saadaan "raportti" onnistuneista leikeistä

Vierailija
10/30 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikkaajia kaikki tyynni

Vierailija
11/30 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida naisia kiinnostaa vaipat :(

Vierailija
12/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vaippoja usein kotona yksinollessani. On kiihoittavaa pissata vaippaan ja tuntea lämmön leviämään. Miestäni en ole saanut kiinnostumaan vaipoista enkä myöskään valitettavasti pissaleikeistäkään.

Vierailija
13/30 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nä vaippa jutut on vaikeita. Minullakin vaimo aina välillä haluaisi pukea minut vaippoihin ja muovi housuihin. Parikertaa olen suostunut vain siksi että vaimoni pitää siitä. En saa siitä mitään. Mutta vaimoni puhuu siitä viikkoja jälkeen päin.

Vierailija
14/30 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nä vaippa jutut on vaikeita. Minullakin vaimo aina välillä haluaisi pukea minut vaippoihin ja muovi housuihin. Parikertaa olen suostunut vain siksi että vaimoni pitää siitä. En saa siitä mitään. Mutta vaimoni puhuu siitä viikkoja jälkeen päin.

MULLE heti tänne näin tuollainen IHANA vaimo... *please*

Vierailija
15/30 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisimpä itselleni pisupiian

Vierailija
16/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulempa että on aika harvassa ne naiset jotka innostuvat vaippaleikeitä aikuisten miesten kanssa. Mahtaako olla ihan oikeasti yhtäkään naista suomessa joka tähän ryhtyisi.

Vierailija
17/30 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä naisia Suomessa jotka pitävät vaipoista. Muutamaan olen kohdannut. Ikä haitari on ollut aika iso. Ja ihan tavallisia työssä käyviä. Eivät kyllä ole pitäneet asiasta suurta numeroa niin kun nää pridettäjät.

Vierailija
18/30 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on  vaippa  fetissi  tykkään käyttää vaippoja  pissata niihin .mul on  kans  muovi housut ja muovi sia vaippa liinoja käyn joskus  kaupas pissat vaipassa  mutta laitan  muovi housut  vaipan  päälle.olen laittanut vaippa liinan sisään vaahtokarkkeja pyllyn kohdalle kävellessä  tuntuu aika mukavasti. 

Vierailija
19/30 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vain, mitä tahansa puoliso haluaa, itse ainakin kokeilen kerran hänen ilokseen. Vaikka vaippoja. 

Vierailija
20/30 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa joutua naisen vaipotettavaksi!

M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi