Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet irtisanoutunut, oletko ollut loppuun saakka töissä?

Vierailija
21.09.2022 |

Vai hakenut saikkua tai muuten luistellut pois?
Itse olen aina ollut loppuun saakka, tarjonnut läksiäiskakkukahvit ja vienyt taukotilaan kortin, jossa kiittänyt kaikkia hyvästä työkaveruudesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole irtisanoutunut koskaan. Täytyykin kokeilla joku päivä.

T. Sh teholta

Vierailija
2/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen irtisanoutunut 3 krt, kun olen saanut paremman työpaikan. Ei kai kukaan nyt samassa paikassa koko työuraansa vietä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun asti (tai kunnes loma alkoi), muttei siinä muistaakseni mitään seremonioita ollut.

Vierailija
4/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi irtisanouduttuani sovin että pidän lomat ja ylityövapaat irtisanomisajalla. Työtilanne oli sellainen, että se oli mahdollista. Työkavereille en sanonut edes morjens.

Vierailija
5/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aldrig. Man har alltid sagt upp sig före semestern och har givetvis ett bättre jobb färdigt.

Nycklarna/korten/laptoppen och vad man nu har från den gamla firman lämnas på bordet, liksom ett snyggt paket att fortsätta med för sin efterträdare.

Det är inte bara en gång som den ombedda löneförhöjningen erbjuds efter uppsägningen. Då det är så svårt (i relation till vad man inbringar), kan man fråga sig, hur svår blir nästa förhandling om löneförhöjning?

Bättre att skära rakt av med en gång och koncentrera sig på det nya. 

Vierailija
6/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun asti, vaikka pomo pisti v*ttumaisimmat työvuorot lopuksi.

Vierailija
7/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pomo hyväksy saikkulappua tuossa vaiheessa eli menee palkattomaksi. Työtodistuksessa ei kerrota edes tehtäviä, ainoastaan työsuhteen alku ja loppu.

Vierailija
8/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ollut töissä. Viimeksi vaihdoin vakityötä kuun vaihteessa. Ke olin vielä entisessä ja to aloitin uuden.

Vierailija
9/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen irtisanoutunut. Työskentelin siihen asti että pidin loput lomapäivät. Käytännössä melkein loppuun asti töissä.

Vierailija
10/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin heti, pyysin erivapauden jjättää irtisanomisaika väliin.

Vierailija
11/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittuun päivään saakka ja vienyt läksiäisherkut vikana päivänä näissä tuoreimmissa. Ekoista nuoruuden töistä lähdin vaan vähin äänin sovittuna päivänä.

Vierailija
12/12 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun saakka olen ollut töissä. En ole pitänyt lomia välissä, ja seuraavana maanantaina sitten uuteen työpaikkaan. Edellisellä kerralla olin viimeinen joka lähti toimistolta perjantai-iltapäivällä. Olisi pitänyt vielä vähän pidemmänkin aikaa tehdä vikoja hommia, mutta piti lähteä niin että aula on vielä paikalla koneen ja kulkukortin palauttamista varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä