Mitä tekisit syrjäkylällä koiravahtina
Viikonlopun ajan? Lähimpiin kauppoihin niin pitkä matka, että paras käydä menomatkalla. Mitään nähtävyyksiä ei ole. Lähimaastot äkkiä käyty ja niissä koiran kanssa kahdesti päivässä muutenkin. Sadetta luvassa. Eli pysyn sisällä. Koira syö, nukkuu ja käy pihalla. Miten pysyä järjissään?
Kommentit (14)
Toihan olisi ihan ideaali olotila. Ei mua kyllä sadekaan pidättelisi sisällä.
Selviät viikonlopusta katselemalla televisiota ja rapsuttelemalla koiraa. Hiero korvantauksia sormenpäillä.
Oletko varma että olet jo kolunnut kaikki kiinnostavat reitit lenkeillä? Katsopa seudun kartasta missä näkyy vihreä alue ja on polkuja. Voit yllättyä mitä hienoja lenkkireittejä sieltä vielä löytyy. Ainakin eteläiseen Suomeen luvataan aurinkoista viikonloppua ja sateita vasta ensi viikolle.
Lukisin. Pitäisin sarjamaratoonin, samalla tekisin jotain helposti mukana kulkevaa käsityötä. Kokkaisin normaalia kokkailuani työläämpää ruokaa. Jos ei kuitenkaan sataisi ennusteista huolimatta ulkoilisin. Palapelikin kulkisi säilytysmaton päällä helposti mukana. Tekisin logiikkatehtäviä. Jos ottaisin läppärin tai Switchin mukaan voisin pelata niillä.
Lukisin kirjaa, katselisin telkkaria ja söisin nacho cheese ballseja ranchdipin kanssa. Juttelisin koiralle.
Miten pysyä järjissään kokonaiset kaksi päivää turvallisissa sisätiloissa? Ehkä tarvitset tosiaan jotain apua.
Miten sairaaksi maailma ja nykyaika on oikein mennyt, kun tuollainen asia on ihmiselle jo ongelma...
Kai sä ulkoilutat sitä koiraa useammin kuin vaan kahdesti päivässä??
Vahtisin koiraa. Luultavasti se minua.
Vierailija kirjoitti:
Vahtisin koiraa. Luultavasti se minua.
Ihana :)
Koiralle pitkät lenkit. Valmistaisin ruokaa pitkään ja hartaasti ja söisin pitkään ja hartaasti. Onko sauna? Sanoisin, aamu- ja iltasauna. Tabletti mukaan , ja tv- sarja maratonin koira kainalossa.
Minkä ikäinen ja kokoinen koira? Minun kymmenvuotias ja kymmenkiloinen hoitokoirani rakastaa edelleen palloleikkejä sisällä. Noutaa heitetyn pallon ja tuo sen takaisin. Lisäksi leikimme joskus piilosta.
Ulkolenkin teemme kolme kertaa päivässä, usein koira viihtyy tunninkin kerrallaan lenkillä.
Ihania ovat ne päivät, jolloin koira on hoidossani, säästä riippumatta.
Sinun logiikallasi minun ei varmaan pitäisi olla järjissäni, kun tuo on ihan normielämää viikonloppuisin. Näin arkisin teen töitä, mutta viikonloppuisin nautin usein vain koiran kanssa ulkoilusta, dekkareiden lukemisesta sohvannurkassa, Areenan sarjoista tai elokuvista, opiskelusta, käsitöistä, ruoanlaitosta, punaviinistä ja kaiken kaikkiaan rentoutumisesta. Välillä reissataan, mutta enemmän vuodessa on rauhallisia viikonloppuja kuin sellaisia, että oltaisiin matkoilla.
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä sitten normaaliviikonloppuna teet. Missä käyt, mitä harrastat?
Varmaan grillaisin sen koiran ja lähtisin baariin.
Neuloisin, kuuntelisin äänikirjaa / lukisin, katsoisin telkkaria, pelaisin puhelimella jotain Candy Crushia, selaisin puhelinta, ratkoisin sudokuja / kakuroja jne. Kyllähän sitä tekemistä keksii ilman, että olisi se koirakaan seurana.