Pärjäisitkö 1000e kuukaudessa?
Itse saan 1000e/kk työmarkkinatukea ja olen töissä osa-aikaisesti. Pärjään hyvin.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo siis brutto vai netto?
Netto. ap
Pitäskö taputtaa sille et pärjäät? Tuskinpa sulla 2-3 lasta on.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö taputtaa sille et pärjäät? Tuskinpa sulla 2-3 lasta on.
Voit taputtaa jos haluat. Ei ole lapsia ja se on ihan oma valinta. ap
En pärjäisi. Jo vastike, asuntolainan lyhennys, sähkö ja vesi maksaa kuukaudessa pari tonnia yhteensä. Siihen päälle ruuat ja muut pakolliset.
Pärjäisin varmaan minäkin sinkkuna tonnin tuilla. Ilmasta rahaa.
Missä päin Suomea ja miten asut? Se varmaan on suurin tekijä siinä, miten tuolla summalla tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea ja miten asut? Se varmaan on suurin tekijä siinä, miten tuolla summalla tulee toimeen.
Uudellamaalla, n.40km Helsingistä. ap
No, kun on pakko pärjätä. Ei muita tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Asumismuoto unohtui, velaton rivitalon pätkä. ap
Itsellä 1100 eläke Ruotsissa .Töitä teen joka viikko ja paljon. Viihdyn työssä enkä halua että elintasoni heikkenee.
En kun on elätettäviä, yksin kyllä pärjäisin.
Kyllähän nyt kuka vaan pärjää tonnilla, jos on velaton ja vuokraton asumismuoto. Olipa nyt taas alotus.
Siis saatko aloittaja pelkkää tukea 1000e/kk ja tämän päälle osa-aika työsi palkan, eli paljonko yhteensä.
Itse saan nettona töistä noin 1200e, asun helsingissä, enkä saa tukia.
Kyllä. Tiukkaa voisi tehdä, mutta olen tottunut vaatimattomaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nyt kuka vaan pärjää tonnilla, jos on velaton ja vuokraton asumismuoto. Olipa nyt taas alotus.
No on siitä velattomastakin asunnosta kuluja. ap
Pärjään . Maksan asuntolainan , yhtiövastikkeen ja elän nuukasti kahden kissan kanssa. Käyn sijaistamassa hanttihommissa ja saan niistä sitten vähän luksusrahaa kampaajaa, kosmetologia yms varten. Minulla on kaikki, mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Siis saatko aloittaja pelkkää tukea 1000e/kk ja tämän päälle osa-aika työsi palkan, eli paljonko yhteensä.
Itse saan nettona töistä noin 1200e, asun helsingissä, enkä saa tukia.
Ei vaan kaikki tulot yhteensä 1000e/kk. ap
Onko tuo siis brutto vai netto?