Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpa ihanaa tää vauva-arki vauva 2 viikkoa

Vierailija
30.10.2006 |

ja eihän tuo kuin vaan syö, nukkuu ja kakkaa. Niin helppoa ja ihanaa. yölläkin saa nukkua hyvin, näitä heti lisää!!!! :))))

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli. Näin olen kuullut sanottavan että tuhmia vauvoja ei ole, vai onko muka jollain? Mielipiteeni on että vauvat on ihania :)

ap

Vierailija
22/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin suunnattomasti kaksosteni kanssa vauvaajasta! Ihmettelin, vain että miten ihmiset voi valittaa siitä rankkuudesta ja miten niin tämä on raskasta!Hahhah, meni n. 7kk ja tiesin ihan tasan tarkkaa mistä oli kyse, kun hampaat tulivat, yöt menivät ihan vänkärälleen ja ylös piti herätä vieläkin se 7 kertaa! Vieläkin yhä elo on aika raskasta ja väsyttävää, valitan paljonkin tällä hetkellä.

Mutta sillon kun vauvat oli 2vkoa, voi mikä ihanuus ja autuus ja hormootin vain hyrräsi!!!!

nauti nauti nauti kun vielä osaat nauttia tuolla lailla!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aion tehdä

ap

Vierailija
24/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt helkkarin helppoa olla onnellinen ja iloinen ns. helposta vauvasta! Äiti on hyvällä tuulella, kun saa nukkua ja elämä jatkuu ihanasti, on aikaa juoda päiväkahvit ja nettailla, katsoa suloista kääröä, joka tuhisee ja tuoksuu hyvälle.

Mutta jos sinulla ap olisi se mun esikoinen, joka jo synnärillä huusi kaikki yöt, joka ei antanut äitin käydä edes vessassa rauhassa (juu, olen imettänyt jopa vessan pöntöllä paskalla ollessani), ei antanut nukkua yhtään yli tunnin pätkää, nukkui päikkäreitä vartin pätkissä (jos nukkui) jne. niin kyllä sunkin hymysi ja asenteesi olisi jotain hiukka muuta kuin mitä se nyt on.

Ei tosiaan ole " tuhmia" vauvoja, siinä olet oikeassa. Mutta on vaativia vauvoja, jotka imee mehut myös niistä äideistä, jotka oli valmistautuneet siihen pahimpaan. Ja kyllä, rakastan esikoistani ja rakastin jo vauvana, mutta silti se aika oli KAMALAA!!!

t. 12

Vierailija
25/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla onnellinen että itselle sattunut ihanan helppo vauva. Nukkumassa nyt, milloinkahan herää, alkaa jo tissiä pakottaa kivasti..

ap

Vierailija
26/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu pientä ähinää, tissihommiin siis. ihanaista päivänjatkoa kaikille, palailen ehkä illemmalla. Nauttikaa vauvoistanne!

ap

Vierailija
27/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun vissiin tämän arjen pitäisi olla niin kamalaa ja shokkia, mutta eipä vaan ole. paljon on omasta asenteesta kiinni. Oma olo hyvä kun saa nukkua, synnytyskiloja ei enää edes ole ja mieskin niin ihana!

ap

Ihanaa, että osaat nauttia! Jatka vaan samaan malliin!

Mutta sen verran haluan varoittaa, että ihan 2 viikon perusteella ei kannata vielä ruveta vankkoja mielipiteitä lausumaan... ja tilamaan montaa vauvaa putkeen...

Alku voi olla helppo, kuten sinulla. Voi olla jatkokin. Mutta ihmisten jutut vauva ajan väsymyksestä, eivät ole pelkästään asenne juttuja. Sinullekin se voi tulla vastaan, toivottavasti ei. Arvosta omaa helppoa vauvaasi, mutta älä tuomitse toisia äitejä. Heillä voi olla tilanne ihan toinen!!!

Ja tule kertomaan vuoden päästä, oliko koko vuosi yhtä onnea ja autuutta! :-) Toivottavasti on!

Vierailija
28/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onhan se nyt helkkarin helppoa olla onnellinen ja iloinen ns. helposta vauvasta! Äiti on hyvällä tuulella, kun saa nukkua ja elämä jatkuu ihanasti, on aikaa juoda päiväkahvit ja nettailla, katsoa suloista kääröä, joka tuhisee ja tuoksuu hyvälle.

Mutta jos sinulla ap olisi se mun esikoinen, joka jo synnärillä huusi kaikki yöt, joka ei antanut äitin käydä edes vessassa rauhassa (juu, olen imettänyt jopa vessan pöntöllä paskalla ollessani), ei antanut nukkua yhtään yli tunnin pätkää, nukkui päikkäreitä vartin pätkissä (jos nukkui) jne. niin kyllä sunkin hymysi ja asenteesi olisi jotain hiukka muuta kuin mitä se nyt on.

Ei tosiaan ole " tuhmia" vauvoja, siinä olet oikeassa. Mutta on vaativia vauvoja, jotka imee mehut myös niistä äideistä, jotka oli valmistautuneet siihen pahimpaan. Ja kyllä, rakastan esikoistani ja rakastin jo vauvana, mutta silti se aika oli KAMALAA!!!

t. 12

AP:lle kuitenkin onnittelut helposta vauvasta! Toivottavasti pysyy aina yhtä helppona :) (tämä oli ihan vilpittömästi sanottu vaikka kuulostaa kyllä v*ttuilulta...) Toivotaan, että meilläkin se seuraava joskus tulevaisuudessa olisi vähän helpompi.

Vierailija
29/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. olinkohan 34

Vierailija
30/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja eihän tuo kuin vaan syö, nukkuu ja kakkaa. Niin helppoa ja ihanaa. yölläkin saa nukkua hyvin, näitä heti lisää!!!! :))))

Toinen ei sitten ollutkaan tyytyväistä sorttia vaan enemmän vaativainen vauva. Nukkui yölläkin vain 1-2 tunnin pätkissä :s

Vierailija
31/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin minäkin, mulla samanlainen tapaus tuossa tuhisee... Ja eka oli jotain ihan muuta, huusi, huusi ja huusi jo tässä vaiheessa, koko ajan tississä kiinni (siis syötöt ja syöttöjen välit...), vauvaa piti jo tässä vaiheessa nukuttaa, heräsi jos siirsi sylistä koppaan/sänkyyn ja hereillä ollessaan siis huusi kuin hyeena aina jos tissi ei ollut suussa! Ja yöllä piti sellaista ääntä ja elämää, ettei tosikaan.

Ja tää toinen, tää vaan nukkuu suloisesti, vääntää ruikut, nukkuu taas, syö, pällistelee hetken maailmaa hereillä, ei päästä juuri ääntäkään vaan on oikein tyytyväisen oloinen. Antaa nukkua yöt rauhassa, siis syö toki mutta väliajat nukkuu... Olen onnellinen!!!

Mulla esikoinen oli tosi helpppo tapaus, toinen samanlainen kuin sun esikoinen. Pakko myöntää että rankkaa on huolehtia vaativasta vauvasta ja 2-vuotiaasta kovin ehtiväisestä uhmaikäisestä :o

Vierailija
32/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti meilläkin oli leppoisaa, sen jälkeen pari kuukautta illat huutoa ja kanniskelua. Nyt taas helpompaa vuoden ikäisen kanssa.

Vierailija
33/33 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terve vauva on ihana ja helppo tai sitten meillä vaan on se vertailukohde niin paljon normaalia rankempi että terveiden vauvojen hoito tuntuu lähinnä joltakin lepolomalta